خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی در نشست سیاسی فرماندهان و بسیجیان حوزه قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز گفت: نقش بسیج در جامعه و نظام جمهوری اسلامی حفظ کیان و ارزش های انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۰۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید غفار هاشمی افزود: وجود بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی در هر جامعه ای بسیار ارزشمند است چراکه می تواند نقش خود را در هر زمینه ای به درستی ایفا کرده و حافظ مبانی دین اسلام و انقلاب اسلامی در هر برهه زمانی باشد.

وی در ادامه با اشاره به بحث گروه های تروریستی و افراطی و استکباری که در منطقه جریان ساز فتنه ها و توطئه ها شده اند اظهار کرد: گروه هایی که در منطقه و کشورهای عراق و سوریه اقدام به کشتار مردم مظلوم و بی گناه می کنند افراطی و از دین و مکتب گریزان هستند و حامیان این گروه ها به آتش آن ها گرفتار خواهند همچنانکه در فرانسه آن را دیدیم.

هاشمی ادامه داد: اگر مردم کشورهای مظلوم منطقه در چند سال گذشته درگیر مقابله با گروه های تروریستیهستند و روز به روز بن بست ها و موانع پیش روی خود را پشت سر می گذارند حاکی از قدرت سیاسی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه است.

وی در ادامه به مسائل روز پرداخت و افزود: یکی از تهدیدهایی که به تازگی در برخی از افکار و جریان های سیاسی مشاهده می شود بحث عرفان های نوظهور است که می تواند خطر آفرین باشد و جوانان در تیر راس اصلی این گروه ها هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها