خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مطرح کرد؛

بیمارستان صحرایی به مناسبت اربعین برپا می شود

دکتر قلعه سفیدی از برپایی بیمارستان صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت اربعین حسینی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۳۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
دکتر مسعود قلعه سفیدی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به بیان ویژگی های فرهنگی و اجتماعی بسیج در بین مردم و به ویژه در قشر بهداشت و درمان پرداخت و افزود: بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در کشور در جایگاه برتر قرار دارد که نشان از مشارکت گسترده پزشکان و پرستاران و پیراپزشکان و سایر رشته های مرتبط با آن در سطح استان است.

 

وی ضمن بیان فعالیت های مختلف در طی سال، از انجام ارائه خدمات و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همچنین با تقدیر از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه خدمات رسانی به مناطق محروم و اردوهای جهادی به عنوان دستگاه برتر و همچنین در زمینه ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر برای دومین سال پیاپی،به عنوان دستگاه برتر شناخته شود.

 

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شادروان، استاد دکتر عزت اله صادقی که هفته گذشته در یک حادثه ناگوار رانندگی به رحمت ایزدی پیوستند، عنوان کردند : فقدان این جراح نخبه و متعهد  برای جامعه پزشکی استان و ایران، ضایعه ای بس تاسف بار و یک لطمه ای بزرگ بر مردم غرب کشور است.

 

قلعه سفیدی از برپایی بیمارستان صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت اربعین حسینی(ع) خبر داد و افزود: این بیمارستان به منظور خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع)  به مدت یک هفته برپا خواهد بود.

ارسال نظرات