جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار مبارزه با تحریم است

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت:مهمترین راهکار مبارزه با تحریم بحث اقتصاد مقاومتی است و رهبر فرزانه انقلاب به سپاه ماموریت داده اند تا با همکاری دولت گام های مثبتی در این زمینه بردارند.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۷۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار کاظمی پور در جمع مدیران تولید و کارگران شهرک صنعتی شفت ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به خودکفایی در تولیدات نظامی اظهار کرد: امروز دشمن از تهدید نظامی علیه ما نتیجه نگرفته است و از انتقال فرهنگ ایثار و ترسیده و اسلام جدیدی با نام داعش و تکفیری ایجاد کرده است.

وی بر لزوم گوشزد کردن ضعف ها و مشکلات به مسئولان تاکید کرد و گفت:مهمترین راهکار مبارزه با تحریم بحث اقتصاد مقاومتی است و رهبر فرزانه انقلاب به سپاه ماموریت داده اند تا با همکاری دولت گام های مثبتی در این زمینه بردارند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان افز.د: یکی از وظایف سپاه در اقتصاد مقاومتی خودکفایی اقلام تولیدی نظیر چای، برنج و ماهی است.

کاظمی پور از دیگر وظایف سپاه را رفع موانع موجود در تولید دانست و گفت: در گیلان ۸۵۰ هزار بسیجی داریم که اگر فقط آنها از تولیدات کارخانه ها خرید کنند بدهی تولید کننده برطرف و کمک مالی بزرگ به آنها می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر دولت یارانه صنعت را پرداخت می کرد در تولید به مشکل بر نمی خوردیم خاطرنشان کرد: با پرداخت یارانه به صنعتگران و هماهنگی بین دستگاهی مشکلات تولید را حل کرده و امید را زنده خواهیم کرد.

به گزارش بسیج، شرکت تولیدی مواد غذایی کسری شمال و شرکت برلیان مهتاب بافت گیلان از جمله واحدهایی تولیدی بودند که سردار کاظمی پور در آنها حضور یافت. همچنین جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با حضور در شهرستان فومن از شرکت یکتای خزر بازدید کرد و در سالن کنفرانس سپاه فومن سخنرانی نمود. ئی همچنین به همراه هیئتی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شفت و شرکت یکتای خزر فومن بازدید و در مراسم کلنگ زنی پایگاه بسیج کارگری شهید پاکزاد شرکت کرد.

ارسال نظرات