خبرهای داغ:
همایش سه هزار نفری شکوه ایستادگی با شعار «بسیج، دست قدرت خدا» با حضور بسیجیان از اقشار گوناگون به میزبانی سالن نه دی مجتمع فرهنگی ورزشی جوانان بسیج در شهرستان اسفراین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۰۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسفراین گفت: بسیج یک تفکر همگانی برای تعالی در عرصه های گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی الهی راد با اشاره به فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری بسیجیان  افزود: ولایت مداری بسیجیان با بصیرتشان گره خورده است که شکوه ارزشمندی را به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان فصل الخطاب و نقشه راه، خاطر نشان کرد: بسیج حقیقتی است که برای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی چون افسانه تداعی می شود اما باید گفت دشمنان از نقش راهبردی و اساسی این نهاد انقلابی غفلت ورزیده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسفراین با بیان اینکه بسیج اجتماع فداکاران است تصریح کرد: حضور بسیج در عرصه های گوناگون یک عرصه تعیین کننده است.

وی با توصیف اندیشه ناب بسیجی عنوان کرد: بسیج حرکت از خود مردم برای خود مردم است.

سرهنگ دوم مهدی الهی راد با اشاره به اینکه بسیجی سیاست باز و سیاست زده نیست، گفت: بسیجی سیاست را می شناسد.

وی با تکیه بر لزوم بازخوانی گفتمان ولایت پیرامون بسیج عنوان کرد: بسیج انقلابی و فراجناحی استوار بر محور ولایت مداری است.

سرهنگ الهی راد با بیان اینکه اکنون استکبار در راس آمریکا اطمینان دارد که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد اظهار داشت: اکنون دشمن برای مبارزه با ایران اسلامی به ویژه جوانان گزینه جنگ نرم را انتخاب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها