کانون فرهنگی و اجتماعی فضیلت بانوان فرمانداری گرمی پس از 36 ماه وقفه و تعطیلی فعالیت خود را از سر گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۱۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، پس از 36 ماه وقفه و تعطیلی کانون فرهنگی و اجتماعی فضیلت بانوان فرمانداری گرمی به همت اعضا و با انتقال تجهیزات و وسایل این کانون از انباری فرمانداری به محل کانون، فعالیت خود را از سر گرفت.

میر علی رحیمی زاد فرماندار گرمی در جریان بازدید از این کانون با اشاره به جمعیت 51 درصدی بانوان، و کمبودمراکز و تشکلهای فرهنگی واجتماعی بانوان در گرمی،بر گسترش فعالیت های فرهنگی واجتماعی بانوان تاکید کرد.

فرماندار گرمی با تاکید بر کارکرد اجتماعی و نقش تربیتی زنان در جامعه بر لزوم تشکیل انجمنها و تشکلهای بانوان تاکید کرد و گفت: فرمانداری گرمی به تشکلهای فرهنگی واجتماعی زنان بر اساس مقررات مربوطهمجوز صادر می کند.

عزیزه کریمی کارشناس و مسئول امور بانوان فرمانداری گرمی نیز از برگزاری کلاسهای آموزشی در این کانون خبر داد و گفت: کانون فرهنگی فضیلت بانوان گرمی 36 ماه پیش تعطیل و لوازم و وسایل موجود در این کانون به انباری فرمانداری منتقل شده بود که با تاکید فرماندار گرمی و با همت اعضای این کانون بدون هیچ گونه هزینه، مجددا تجهیز و فعالیت کانون از سر گرفته شد.

کارگاههای آموزشی خیاطی وکامپیوتر و کتابخانه از جمله بخشهای این کانون است و کلاسهای آموزشی و مهارت در چند رشته آموزشی در این کانون برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات