جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان:

تقوا و پرهيزگاري، شالوده و اساس کار انسان است

تقوا و پرهيزگاري، شالوده و اساس کار انسان است و ما بايد بدنبال تقويت روحيه معنوي، دين مداري و ايجاد انگيزه دروني در خود و ديگران باشيم.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۲۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان در افتتاحيه دومين گروه پنجمين دوره بصيرت غير متمركز استاني فرماندهي انتظامي استان زنجان، گفت: ماموريت هاي پليس نيازمند هوشياري است و انسان بصير در مواجهه با آسيب هاي اجتماعي عملکرد موفقي دارد.

سرهنگ مراد جعفري افزود: انسان موجودي اجتماعي است و براي برنامه اجتماعي بايد نسبت به شاخص هاي بصيرت اجتماعي آگاهي داشت، اگر يک مدير نسبت به جامعه پيراموني خود آگاهي نداشته باشد جامعه دچار آشفتگي و بي نظمي مي شود.

وي صفت تقوا را براي تمام مومنان در کليه مراحل زندگي مورد نياز دانست، بيان داشت: آدمي همواره بايد با عنصر تقوا قرين باشد و هر لحظه فاصله گرفتن از تقوا مساوي با عدم امنيت اخلاقي است.

جعفري با اشاره به اينکه بصيرت افزايي موجب ارتقاء کارايي در مجموعه سازمان ناجا مي شود، گفت: در اين دوره ها تلاش مي شود باورها و اعتقادات ديني در بين کارکنان نيروي انتظامي تعميق يابد.

وي افزود: براي اداره جامعه اي که انسان ها در آن زندگي مي کنند مي بايست فردي که داراي صفات حميده و متمايز از ديگران باشد عهده دار مسئوليت شود.

اين مقام مسئول انس با قرآن را از مهمترين عوامل زمينه ساز بصيرت افزايي در جامعه خواند و گفت: انس با قرآن هم بايد جنبه ظاهري و هم جنبه معنوي داشته باشد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان اذعان داشت: بصيرت نور قلب است،اما اگر قرآن کريم را ورق بزنيم و دوره انبياء را مطالعه کنيم آن وقت ضرورت اين دوره ها براي ما بيشتر نمايان مي شود، بايد با الهام از قرآن، توجه به فرمايشات معصومين عليهم السلام و پيروي ازمقام معظم رهبري(مدظله العالي) راه درست را بيابيم و با راه نادرست مبارزه کنيم.

ارسال نظرات