خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین:

سیاست آموزش و پرورش معیشت، رفاه و منزلت فرهنگیان است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: کار رسیدگی به رفاه فرهنگیان یک کار جمعی است و همه باید برای رفاه و معیشت فرهنگیان تلاش نماییم، سیاست آموزش و پرورش معیشت، رفاه و منزلت فرهنگیان است.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۳۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، نشست تخصصی کارگروه بیمه آموزش و پرورش با حضور رئیس اداره بیمه و درمان وزارت آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان، مدیر بیمه های خاص شرکت بیمه معلم کشوری تشکیل گردید.

مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه گفت: امروزه بهره وری و اثر بخشی از سطوح پایین تا بالاترین سطح باید مور توجه قرار گرید و انجام شود.

وی افزود: پرداخت هزینه اسناد پزشکی باید در کمتر از 10 روز انجام شود، اگر بالاتر از این زمان انجام شود، قطعاً فرهنگیان دچار مشکل خواهند شد، در حوزه بیمه معلم اقدامات خوبی انجام شده و تشکیل بیمه های عمر، بدنه اتومبیل، سرمایه گذاری و آتش سوزی و ... از جمله تعدد نوع فعالیت ها در بیمه معلم است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان خاطر نشنان کرد: حاصل تلاش ادارات تعاون و رفاه در مجموعه آموزش و پرورش منجر به بروز موفقیت هایی می گردد، کار رسیدگی به رفاه فرهنگیان یک کار جمعی است و همه باید برای رفاه و معیشت فرهنگیان تلاش نماییم، سیاست آموزش و پرورش معیشت، رفاه و منزلت فرهنگیان است.

مرتضی سمیعی تصریح کرد: باید اعتماد جامعه فرهنگیان را جلب شود، ساختن تصویر ذهنی مناسب در ذهن معلم از وظایف ماست، باید کارهای عملکردی بدون واسطه انجام شود و تنوع خدمت و ارائه خدمات بیشتری صورت پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اضافه کرد: در استان قزوین 16000 فرهنگی شاغل و 9000 نفر بازنشسته فرهنگی وجود دارد که ظرفیت زیادی است و می توانیم از آن استفاده کنیم، باید همه در استان و مناطق و مدارس یک تعامل و هماهنگی در جهت کسب اعتماد و رضایت بخشی در بین همکاران فرهنگی ایجاد نماییم.

ایشان در ادامه تأکید کرد: رضایتمندی 100 درصدی ممکن نیست اما می توانیم با تلاش وکوشش نارضایتی ها را به کمترین حد خود برسانیم، در خیلی از مواقع تعاون باید روشنگری داشته باشد و تمامی خدمات بیمه ها را به اطلاع همگان برساند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: انشاء ا... بتوانیم با کمک و مساعدت مسئولین، خدمات شایسته ای به فرهنگیان ارائه نماییم.

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها