خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بیت الزهرا(س) سه قلعه :

اعزام دو گروه جهادی خواهر به مناطق محروم در هفته بسیج

فرمانده حوزه بیت الزهرا(س) سه قلعه گفت: به مناسبت هفته بسیج دو گروه جهادی یک روزه متربیان شجره طیبه صالحین به مناطق محروم شهرستان برای خدمت رسانی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۶۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

بشارتی فرمانده حوزه مقاومت بیت الزهرا(س) سه قلعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه مهمترین وظیفه بسیجیان اطاعت از ولی امر مسلمین امام خامنه ای(حفظه الله) است، اظهارداشت: به مناسبت هفته بسیج طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته قبل، موفق به اجرای 9 عنوان برنامه شدیم .

وی ادامه داد: نصب بنر و آذین بندی پایگاه های مقاومت و دیوارنویسی سطح شهر، اعزام دو گروه جهادی یک روزه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته به مناطق محروم، دیدار با امام جمعه محترم شهر و خانواده دو شهید دفاع مقدس و برگزاری زیارت عاشورا و هیئت منتظران در محل گلزار شهدا از جمله برنامه ها بود.

بشارتی غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر و شهدای گمنام را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانست و عنوان کرد: تقدیر از بسیجیان نمونه و فرماندهان پایگاه های مقاومت، حضور سازمان یافته بسیجیان در همایش مشترک شهرستانی پنجم آذر و نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته برگزار شد.

بشارتی فرمانده حوزه مقاومت بیت الزهرا(س) هدف از اجرای این برنامه ها نشان دادن اهداف و آرمان های بسیج و تقویت روحیه بسیجی در بسیجیان و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی بنیان گذار بسیج و شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه بسیجیان تحت امر این حوزه در این برنامه ها نشان از علاقه و اشتیاق مردم به بسیج و اهداف بسیج دارد، گفت: امیدواریم که بتوانیم با اجرای این قبیل برنامه ها در راستای تحقق یافتن سخنان مقام معظم رهبری حرکت کنیم و زمینه ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف را فراهم آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها