همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی با همفکری اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان اردبیل و تصمیم آن‌ها به منظور برگزاری این جشنواره رسانه‌ای در حال انجام است.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۶۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهرام محمدی، رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان اردبیل در جلسه شورای قشر بسیح رسانه استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه قشر بسیج رسانه استان اردبیل فعالیت‌های بسیار مناسبی در مقایسه با اقشار بیست‌گانه بسیج دارد که انتظار می‌رود این قشر بتواند با فعالیت‌های گسترده خود وظایف رسانه و مطبوعات را در سطح جامعه تبیین کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان اردبیل، افزود:  تاکنون تبلیغات مناسبی توسط صدا و سیمای استان اردبیل در رابطه با برگزاری همایش استانی قلم و رسانه صورت گرفته که امیدواریم در اختتامیه این همایش با آثار فراوانی از اهالی رسانه، نخبگان و اندیشمندان استان اردبیل مواجه شویم.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان اردبیل بیان کرد: رهبر انقلاب در تمامی سخنرانی‌های اخیر خود به بحث نفوذ اشاره داشتند که وظیفه ما است، تا بتوانیم در این جلسات ابعاد مختلف این موضوع را شناسایی کرده و به‌عنوان یک بحث جدی به بررسی آن بپردازیم چرا که این امر از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

محمدی تصریح کرد: نیاز است تا فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب گفتمان‌سازی در رسانه و در بین جامعه شفاف‌سازی شود.

مسئول برگزاری همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی در ادامه این جلسه اظهار داشت: همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی با همفکری اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان اردبیل و تصمیم آن‌ها به منظور برگزاری این جشنواره رسانه‌ای در حال انجام است که از مرداد ماه این همایش آغاز شده و آثار مرتبط با اهداف بیان شده در این همایش به دبیرخانه ارسال می‌شود.

حاتم رسولی بیان کرد: از اهداف مهم همایش توجه به منویات مقام معظم رهبری و تعیین دغدغه‌های ایشان در قالب گزارش، مقاله، عکس خبری و سایر حوزه‌ها در رسانه است که امیدواریم این همایش در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مفید باشد.

وی با اشاره به اینکه همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی در 5 بخش مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: از دیگر بخش‌های برگزاری این همایش بزرگ برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رسانه‌ای است که در پایان نیز ویژه نامه این همایش منتشر می‌شود.

ارسال نظرات