خبرهای داغ:
دکتر محمد رئیس زاده رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی در پیامی با تقدیر از رسانه ملی به سبب به تصویر کشیدن مجاهدت های جهادگران بسیج جامعه پزشکی در برنامه " آنسوی کوهستان "مراتب سپاس خود را نسبت به دست‎‎اندرکاران این مجموعه ابراز داشت.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۷۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمد رئیس زاده رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی با ارسال پیامی به دکتر سرافراز با تقدیر از رسانه ملی به سبب به تصویر کشیدن مجاهدت های جهادگران بسیج جامعه پزشکی در مستند " آنسوی کوهستان "مراتب سپاس خود را نسبت به دست اندرکاران این مجموعه ابراز داشت.

متن پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر سرافراز

رییس محترم رسانه ملی

سلام علیکم

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد ، همانطور که استحضار دارید، روز جمعه 6 آذر ماه در بخش های مختلف خبری 20:30 و 21 گزارشی تحت عنوان " آنسوی کوهستان " به همت اداره کل اخبار سیما به مدت 10 دقیقه پخش گردید که به شایستگی تمام و کمال توانسته بود، ضمن نمایاندن محرومیت های ولی نعمتان انقلاب در مناطق دور افتاده، جهاد و مجاهدت های بسیجیان عزیز و جهادگران بسیج جامعه پزشکی را نیز به تصویر بکشد و روح امید را در افکار عمومی نسبت به خدمات بسیج و بسیجیان تقویت نماید.
با توجه به طراحی (سناریوی) خوب گزارشگر جناب آقای احسان معراجی فر در تدوین این گزارش ارزنده، جای دارد به پاس انعکاس این مستند خبری از جنابعالی و همکاران عزیز معاونت خبر که زحمت اصلی را انجام نمودند، از سوی خود و جامعه پزشکی کشور تقدیر و تشکر نمایم.
مستدام و سرافراز باشید.

دکتر محمد رئیس زاده
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی

لازم به ذکر است که رونوشتی از این پیام به جناب آقای دکتر احمدی مشاور ریاست و معاون روابط عمومی سازمان بسیج و جناب آقای دکتر جبلی معاون محترم خبر سازمان صداو سیما ارسال گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها