عضو هیأت‌ رئیسه مجلس با اشاره به دفن ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی گفت: گویا بعضی‌ به «امحا»، «تعطیلی» و «برچیدن» خیلی علاقه‌مندند و بابت آن حتی دچار عذاب وجدان‌ هم نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۹۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲




به گزارشخبرگزاری بسیج مازندران، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امحاء ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی در استان فارس، گفت: انتقاد ما به این نوع نگاه مبتنی بر امحاء است چه امحاء سانتریفیوژ باشد و چه دفن سیب‌زمینی.

وی این نوع نگاه را برابر با برچیدن دستاوردها و نعمات الهی با توجیهات غیرمنطقی برشمرد و اظهار داشت: گویا بعضی‌ها به تعطیلی، امحاء و برچیدن خیلی علاقمندند و بابت آن حتی دچار عذاب وجدان‌ هم نمی‌شوند.

بذرپاش با ابراز امیدواری نسبت به توقف امحاء محصولات و دستاوردها در همین میزان گفت: معلوم نیست اگر این روند، ادامه پیدا کند تا کجا پیش خواهد رفت.

وی با ابراز شگفتی از برنتافتن انتقادها نسبت به امحاء نعمات الهی خاطرنشان کرد: آنقدر حواس‌ها را معطوف به برجام کرده‌اند که سیب زمینی، دیگر اصلاً محلی از اعراب ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً دولت برای اینکه متهم به توزیع سیب‌زمینی نشود دست به این کار زده است اما باید بداند که بعضی اتهام‌ها را باید به خاطر خدا تحمل کرد و خم به ابرو نیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها