هادی سیاسی:

ماهواره به دنبال جدایی نسل جوان از آموزه های دینی است

امرالله کمکی، در نشست روشنگری بسیجیان دستنا، سلم و شلمزار، ماهواره را ابزاری در خدمت استکبار برای جداسازی نسل جوان از آموزه های دینی و اسلام ناب برشمرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۹۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امرالله كمكی هادی سیاسی استان در نشست روشنگری فصلی كه با حضور200نفرازخواهران بسیجی پایگاههای مقاومت بسیج دستناء، شلمزار و سلم در محل دبستان شهید طالقانی شهر دستناء برگزار گردید به آسیب های ماهواره وشبکه های اجتماعی اشاره كرد وگفت: دشمنان ما اظهار می کنند که ریشه جمهوری اسلامی را بایدخشکاند.

وی افزود: دشمن خصومت خود را در مرحله اول با تحریم شروع کرد و بعد از آن با دفاع از تروریست، جدایی طلبی، ترور مسئولین مملکتی، جنگ هشت ساله و در نهایت با جنگ نرم.

این هادی سیاسی در ادامه به مسئله مهم جنگ نرم اشاره کرد و گفت: الان دشمن از طریق جنگ نرم وارد خصومت و دشمنی با ما شده و جنگ امروز، جنگ نرم است و دشمن با استفاده از ابزارهایی مانند ماهواره سعی در از بین بردن اسلام و ایران دارد.

وی ماهواره را ابزاری در خدمت استکبار برای جداسازی نسل جوان از آموزه های دینی و اسلام ناب دانست و با ابراز تأسف از وضع ظاهری مردان و زنان در جامعه اسلامی، گفت: ظاهر مردان و زنان ما با ظاهر اسلامی نمی خواند.

ارسال نظرات