عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیل:

بازاریابی مهم‌ترین راهکار برای توسعه فضای کسب و کار است

در این راستا نیاز است با استفاده از آموزش‌های استاندارد بازاریابی را در سطح استان اردبیل تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۰۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرزاد نوبخت، در جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: مشاوره اطلاع‌رسانی در استان اردبیل برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق فضای کسب و کار ارائه می‌شود تا شاهد رشد و توسعه منطقه در بخش اشتغال و بهبود اقتصاد باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دولت در رابطه با استخدام فارغ‌التحصیلان محدودیت دارد، افزود: باید با استفاده از راهکارهای اقتصاد مقاومتی بتوانیم با مدیریت راهبردی برای خیل عظیم فارغ‌التحصیلان بیکار در منطقه اشتغال ایجاد کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیل تصریح کرد: بازاریابی مهم‌ترین راهکار برای توسعه فضای کسب و کار است که در این زمینه درصدد هستیم با مشاوره‌های اساسی بازاریابی را در منطقه تقویت کنیم.

نوبخت با بیان اینکه در حال حاضر ورود به بازارهای عظیم و رقابت با شرکت‌های بزرگ نیازمند بازاریابی مناسب و دقیق است، گفت: در این راستا نیاز است با استفاده از آموزش‌های استاندارد بازاریابی را در سطح استان اردبیل تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی به طور اساسی در بین دستگاه‌های اجرایی استان ترویج شود، اظهار کرد: ارج نهادن به موضوعات اقتصاد مقاومتی می‌تواند راهکاری مفید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار در سطح استان باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیل بیان کرد: در حال حاضر بیشترین سن بیکاری در کشور بین 25 تا 39 سال بوده که نیاز است برای فراهم کردن اشتغال این قشر از جامعه، از ظرفیت‌های بخش خصوصی و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

نوبخت تصریح کرد: 90 درصد کسب و کار در منطقه مربوط به کسب و کار جزئی است که نیاز است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد کارگاه‌های زود بازده اقتصادی بتوانیم شرایط اشتغال در منطقه را سامان دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار