عضو فعال بسیج و دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان خدابنده:
بسیج ضامن امنیت ملی واستقلال سیاسی و فکری و بزرگترین و مردمی ترین نهاد مقاومت وسازندگی در نظام اسلامی است و بنا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اگر بسیج نبود کشور هم نبود.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۱۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عضوفعال بسیج و دبیرحزب موتلفه اسلامی شهرستان خدابنده ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج به تمام بسیجیان گفت: ما افتخارمی کنیم که بعنوان یک سرباز کوچک تحت فرمان بزرگ بسیجی جهان اسلام حضرت امام خامنه ای هستیم.

جمشید خانی افزود: امروز میوه این شجره طیبه را درکشورهایی مثل عراق سوریه لبنان یمن می توان دید که اگرتفکربسیجی دراین کشورها نبود قطعا پدیده شوم تروریزم همه چیز را نابودکرده بود درحالیکه باوجود این تفکرتمامی منطقه در مقابل آن موضع گیری کرده و دشمنان اسلام را شناخته اند.

عضو فعال بسیج و دبیرحزب موتلفه اسلامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: تمامی اعضای حزب موتلفه همانطوری که از بدوتشکیل جان برکفان امام خمینی بودند وجانشان راعاشقانه در راه امام وانقلاب تقدیم کرده اند، امروز هم از آنجائی که تمامی اعضای ما عضو بسیج هستند، آماده هرگونه همکاری وحتی جانفشانی در مسیرولایت مطلقه فقیه را اعلام می کنند زیرا آرمان ما در این حزب، حضوربسیجی وار درتمام صحنه های انقلاب است.

ارسال نظرات