به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

برگزاری نهمین هیأت عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بسیج و استکبار ستیزی در خدابنده

نهمین هیأت عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بسیج و استکبار ستیزی با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان، در حسینیه سپاه خدابنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۲۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت هفته بسیج، نهمین هیأت عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بسیج و استکبار ستیزی با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان، امام جمعه قیدار، مسئولین و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقامت بسیج، مربیان و سرگروههای صالحین و اقشار مختلف مردم در حسینیه سپاه خدابنده برگزار شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در مراسم نهمین هیأت عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بسیج و استکبار ستیزی، گفت: صحبت کردن درباره بسیج از شیرین ترین بحثها است و انقلاب ما اسلامی و مردمی است و امام خمینی(ره)با تدابیر خود بسیج، این نهاد مردمی را تشکیل داد و از این طریق همه مردم را در این نهاد مقدس مشارکت داد.

سردار جهانبخش کرمی افزود: همه افرادی که در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) ایشان را یاری می کردند و از آنها تبعیت می کردند نیز مانند عمار، بسیجی بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج در پنجم آذر سال۵۸، تمام معادلات دنیا را به هم زدند ادامه داد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز صحنه هایی را خلق کردند که در هیچ کجای دنیا قابل مشاهده نیست.

کرمی با بیان اینکه امروز دشمن، ولایت و انقلاب را هدف قرار داده است تصریح کرد: دشمن سعی دارد با اختلاف انداختن بین مردم و مسئولین به اهداف شوم خود دست پیدا کند ولی از این غافل است که ملت ایران با همدلی و همزبانی و با پیروی از ولایت فقیه دشمن را در رسیدن به نقشه های شومش ناکام می گذارد.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد که اسلام باقی بماند ولی نه اسلام محمدی بلکه سعودی وهابی، سکولار و داعشی ادامه داد: ملت ایران تکیه بر اسلام ناب دارد و همچنین به ولایت فقیه و شهدا و نه بر کشورهای غربی نیز متکی هستند و جنگ ما با کشورهای سلطه گر،جنگ حق و باطل است.

کرمی به موضوع استکبار ستیزی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه به امر نیز در قرآن اشاره شده است گفت: استکبار ستیزی یعنی مبارزه با کشورهایی که سلطه گر هستند و دارای ماهیت صهیونیستی و آمریکائی هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان به نقش و اهمیت ولایت نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: معیار و میزان، ولایت است و ایشان است که کشتی انقلاب را به ساحل می رساند و در حقیقت نعمت ولایت از سوی خدا به مردم اعطاء شده است و مردم باید قدردان این نعمت باشند.

همچنین حجت الاسلام طالبی ضمن تبریک هفته بسیج در مراسم نهمین هیأت عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بسیج و استکبار ستیزی، گفت:: هفته بسیج مصادف با شهادت عمار شده است و این شخص کسی بود که حضت علی(ع)نسبت به آن دلتنگ می شد.

وی با بیان اینکه بسیج باید عمار را الگوی خود قرار دهد به ویژگی های وی اشاره کرد و افزود: قرآن خواندن و حکم قراردادن آن،تدبر کردن در واجبات،احیا کردن سنتها و از بین بردن بدعتها،اجابت کردن دعوت به جهاد و اطمینان به رهبر وتبعیت از ایشان از مهمترین ویژگی های عمار بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار