فرمانده سپاه شهرستان سروآباد گفت: مراسم اربعین حسینی روز چهار شنبه در یادمان شهدای دزلی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۳۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شکیبا سلیمی فرمانده سپاه شهرستان سروآباد با صدور بیانیه ای اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت.

متن بیانیه، بدین شرح است:


بِسمِ اللّه‏ الرَّحمنِ الرَّحيمِ

ان الحسین مِصباحِ الهدی و سفینة النجاة پیامبر اکرم(ص)


*« اربعین» تجلی حرارت قلوب مؤمنین است؛ حرارتی که گرمای آن در تمام جهان احساس می‌شود، اگر چه بدخواهان و خفاش صفتان می‌خواهند بر این محبت و ارادت پرده بیفکنند، اما بدانند که خورشید پرفروغ حسینی چشمان بشریت را منور خواهد کرد. ما وظیفه خود می‌دانیم که هر سال بر شکوه و عظمت این مراسم بیفزاییم و در جهت نشر و ابلاغ آن در همه دنیا تلاش کنیم.

اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.

اگر پیشوایان معصوم ما به برگزاری مراسم عزاداری، تأکید بسیار داشته اند به دلیل همین آثار بالنده معنوی و عاطفی است که در روح مسلمانان آزاده بر جای می گذارد.

در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد.چنین حادثه هایی، جاوید و بی مرگ است و هیچ سدّ و پرده ای را توان پوشاندن آنها نیست.

در بخش دیگر این بیانیه آمده،به همین مناسبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد همزمان با سایر نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین با همکاری هیئت رزمندگان اسلام اقدام به برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی و پذیرائی و صرف ناهار با حضور مسئولین ادارات و اقشار مختللف مردم از روستاهای مختلف این شهرستان در روز چهار شنبه و در محل یادمان روستای دزلی می نماید.

خداوند متعال این توفیق را نصیب ما کند که با این اقدام ارزشمند و معنوی توانسته باشیم در ترویج فرهنگ عاشورا قدمی را برداشته و همنوا با همه عزیزانی که در همایش بزرگ پیاده روی به سوی حرم سرور و سالار شهیدان کوبنده عزاء برآوریم؛لبیک یا حسین

ارسال نظرات