طي بيانيه اي فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و جان ‌بركفان میهن اسلامی‌مان و بخصوص بسيجيان عزيز ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت رسول صلي الله عليه و آله و سلم تبريك گفتند.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۴۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰


فرمانده و مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت رسول (صلي الله عليه و آله و سلم) كرمان، طي بيانيه اي فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و جان ‌بركفان میهن اسلامی‌مان و بخصوص بسيجيان عزيز ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت رسول صلي الله عليه و آله و سلم تبريك گفتند.

به گزارش روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج حضرت رسول (صلي الله عليه و آله و سلم) متن اين بيانيه به اين شرح است:

«انَّ الله اشتَري مِنَ المُومنينَ انفُسهُم وَ اموالَهُم بِاَنَّ لَهُمُ الجَنَّه» (توبه 111)

فرهنگ و تفكر ناب بسيج از ابتداي رسالت پيامبر اعظم صلي‌الله عليه و آله و سلم و ظهور مکتب تعالي بخش اسلام با اين مکتب رهايي بخش همراه بوده و در انقلاب اسلامي و قيام سراسر درس حضرت امام خميني رحمت‌الله عليه به طرز بسيار اثرگذار و مطلوبي تجلي پيدا کرده است. آري احياي فرهنگ بسيج يکي از برکات و دستاوردهاي پر ارزش انقلاب اسلامي ايران و دفاع مقدس است. تفکر عظيم و پرمحتواي بسيجي ايدئولوژي پرثمر انقلاب و دفاع مقدس بود که در مدرسه‌ي عشق حضرت امام خميني رحمت‌الله عليه متجلي شد و شاگردان مخلص اين مدرسه، زيباترين حماسه ها  را در تاريخ جهان و بشريت رقم زدند و امروز قداست عظمت بسيج مرهون ايثار و شهادت طلبي بسيجيان دوران دفاع مقدس است ولاغير. يادمان نخواهد رفت كه خاکریزها، سنگرها و وجب به وجب آن قطعه‌ي کربلایی، سرشار از عطر پاکی و صداقت و ایمان و مناجات رزمندگان است. آري یاد و خاطره‌ي حماسه آفريني‌هاي طلایه داران عرصه ایثار ،که تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد همیشه در قلب‌هاي آزادمردان، جاودان و ماندگار خواهد ماند.

تقارن هفته‌ي بسيج با ايام رشادت‌هاي صبورانه‌ي اهل بيت سيدالشهدا عليهم‌السلام و نقش بلند و بزرگ حضرت زينب سلام‌الله‌عليها و امام زين‌العابدين سلام الله عليه، هر فرد انقلابي و مؤمن را به اين نكته‌ي ارزشمند رهنمون مي‌سازد كه به دوش كشيدن رسالت احقاق حقانيت تفكر ناب بسيجيان هشت سال دفاع مقدس و زينبي شدن، زينبي زيستن، زينبي ماندن، يك امر واجب، لازم و اجتناب ناپذير امروز است. در اين ايام حساس كه دشمنان شرق و غرب دندان طمع به حقوق مسلم ايران تيز كرده اند ؛ رسالت هر ايراني و هر انقلابي، پيروي از رهنمود‌هاي ولي امر مسلمين جهان و رهروي راه شهداي انقلاب و دفاع مقدس است كه با رشادت‌هاي خود، ايران و ايراني را درجهان سرافراز كردند.

و هم‌اکنون كه چند صباحی از آن همه خاطره‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان سلحشور می‌گذرد، باز و باز شاهد خوي ددمنشي يزيديان زمان با حمايت استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل در کشتار شيعيان و مسلمانان جهان در فلسطين و يمن و سوريه  و... هستيم و مي بينيم كه با  ايجاد ناامني در داخل کشور سوريه تلاش مي کنند  محور مقاومت اسلامي را تضعيف نمايند، بسيجيان سلحشور ايران اسلامي با قاطعيت به مبارزات سياسي خود عليه اين طواغيت و دشمنان انسانيت ادامه خواهند داد.

از آنجا كه هفته‌ي بسيج  فرصت گرانبهايي براي ترويج فرهنگ تعالي بخش مبارزه با ستم و ظلمت و جهالت و استكبار است و همچنين هفته‌ي تجليل و تكريم لشکر مخلص خدا و ترويج تفكر آزادي‌خواه بسيج است؛ بسيجيان ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت رسول (صلي الله عليه و آله و سلم) با برخورداري از روحيه و تفكر ناب بسيجي و در کنار ديگر بسيجيان با تأسي از سرور آزادگان عالم و در پيروي از مكتب گهربار زينبي، برای احیاء آرمان سیدالشهداء سلام الله عليه و برای دفاع از کیان اسلام بار ديگر ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي امام راحل رحمت‌الله عليه و شهدا و با پيروي از منويات امام‌المسلمين حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي حفظه الله تعالي، خاطرنشان مي‌سازند؛ در كنار و همراه ملت ايران  از ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و حقوق مسلم ملت، علي‌الخصوص فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي دفاع كرده و در اين مسير ذره‌اي از حق مسلم خود كوتاه نخواهد آمد و همچنين با حمايت نهضت هاي آزادي‌بخش جهان اسلام و آزادگان دنيا، حمايت و جنايت‌هاي صهيونيستها و آل سعود در يمن و گروههاي تروريستي تحت حمايت اسرائيل در سوريه و ديگر بلاد اسلامي را محکوم مي‌كنند.

در پايان فرمانده و مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت رسول (صلي الله عليه و آله و سلم)، ضمن تبريك فرارسیدن هفته بسیج، به تمامی بسیجیان سلحشور و جان برکف و اقشار مختلف مردم، آرزوي توفیق روزافزون این جان برکفان دین و ولایت را، از خداوند متعال مسئلت می نمایند؛ و آرزو دارند سه رنگ سبز و سرخ و سفيد عَلَم بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی که متبرک به نام الله و مبارك به خون شهدای حماسه آفرين این ملت هميشه در صحنه است، با دعای خیر و اجابت‌شده‌ي رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مقتدر و پایدار بسیجیان به دستان مبارك و خيبر‌گشاي حضرت صاحب الزمان عج ا... تعالی فرجه الشریف برسد.

ارسال نظرات