خبرهای داغ:
با اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی طبس

70 بیمار مناطق محروم طبس رایگان ویزیت شدند +تصاویر

بسیج جامعه پزشکی طبس با اعزام پزشکان متخصص و عمومی به نقاط محروم بخش دیهوک این شهرستان، اقدام به درمان رایگان 70 بیمار کرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۵۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،بسیج جامعه پزشکی شهرستان طبس به‌مناسبت هفته بسیج با اعزام یک تیم پزشکی متخصص و عمومی به بخش دیهوک این شهرستان نسبت به درمان رایگان 70 بیمار اقدام کرد.

این تیم پزشکی که با همکاری بسیج سازندگی طبس به دیهوک اعزام شد، پس از معاینه بیماران، داروهای مورد نیازشان را بدون دریافت وجه در اختیار آنان قرار داد.

همچنین تیم پزشکی در منزل شهید حسن غیبوئی در روستای اسماعیل‌آباد حضور یافتند و پدر و مادر این شهید بزرگوار را معاینه کردند.

مصطفی محمدی مسئول امور عمومی و اداری مرکز بهداشتی درمانی دیهوک در حاشیه معاینه بیماران توسط تیم بسیج جامعه پزشکی طبس به خبرگزاری ایرنا گفت: نیاز است هر ماه پزشکان متخصص رشته‌های قلب، داخلی، اطفال و دیگر تخصص‌ها در این بخش حضور یابند و نسبت به درمان بیماران اقدام کنند.

وی با اشاره به فاصله دیهوک تا شهرهای طبس و بیرجند گفت: با حضور پزشکان متخصص، بیماران مجبور به مراجعه به طبس و بیرجند نخواهند بود.

به گفته وی پزشکان متخصص در مرکز بهداشتی و درمانی دیهوک مستقر و پزشکان عمومی نیز به روستاهای اسماعیل‌آباد و سعیدآباد اعزام شدند.

شهر دیهوک در فاصله 84 کیلومتری شهر طبس و 195 کیلومتری غرب شهر بیرجند قرار دارد.

بخش دیهوک با 23 هزار کیلومتر مربع مساحت، وسیع‌ترین بخش کشور است


.

ارسال نظرات
پر بیننده ها