خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت نبی اکرم (ص) شهر اسدیه گفت: اگر امروز ما ابهتی در جهان داریم به برکت هشت سال دفاع مقدس و حضور حداکثری شما ملت عزیز در تمام صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب پشت سر ولی فقیه است.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۸۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دلاکه فرمانده حوزه حضرت نبی اکرم (ص) شهر اسدیه در نشست روشنگری که در مسجد جامع اهل سنت درمیان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان تا بن دندان مسلح با تمام توان و قوا سعی در توقف پیشرفت انقلاب و نظام ما را دارند و می خواهند اهداف خود را به سرانجام برسانند.

وی افزود: دشمنان در روزهای اول انقلاب با برنامه ترور شخصیت ها، دانشمندان و روحانیون می خواستند جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند و با شکست مواجه شدند و به گفته امام(ره) هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

دلاکه ادامه داد: بعد از آن دشمن جنگ را بر کشور ما تحمیل کرد و هشت سال با تمام قوا و متحدین خودشان در غرب و شرق به کشور ما هجوم آوردند و با پاسخ دندان شکن بسیجیان عزیز و ملت غیور باز هم با شکست مواجه شدند.

وی عنوان کرد: امروز با طراحی برنامه هایی تحت عنوان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و در فضای آلوده مجازی برای جوانان و نوجوانان ما برنامه هایی شوم پیش بینی کرده اند که ما باید با هوشیاری و آگاه سازی فرزندان و نوجوانان و جوانان عزیز خود جلوی این نقشه شوم را بگیریم و نقش بر آب کنیم.


فرمانده حوزه حضرت نبی اکرم (ص) شهر اسدیه گفت: اگر امروز ما ابهتی در جهان داریم و حرفی برای گفتن در مقابل تمام دشمنان خود داریم به برکت هشت سال دفاع مقدس و حضور حداکثری شما ملت عزیز در تمام صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب می باشد و ما باید گوش به فرمان رهبر فرزانه خود بوده و پشتیبان ولایت فقیه باشیم .


وی اظهار کرد: ما باید فرهنگ و تفکر بسیجی ای که باعث وحشت و ترس دشمنان بوده و لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته است را گسترش و نشر دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها