اصغر نقی زاده در گفتگو با بسیج:

بسیج متعلق به هیچ گرایش سیاسی نیست

بسیج در طول انقلاب اسلامی ثابت کرده است که به هیچ گرایش سیاسی تعلق ندارد و تلاش داشته که روحیه ارزشی ومعرفتی خود را حفظ کند.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۵۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
اصغر نقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان به دلیل حضور همیشه در صحنه بسیج است، گفت: امام خمینی (ره) همیشه در سخنرانی هایشان می فرمودند که اگر بسیج و سپاه نبود، کشور هم نبود. من همیشه به این جمله امام(ره) اعتقاد داشته ام و معتقدم اگر بسیج نبود، اکنون توان زیادی برای مقابله با نیروهای تروریستی و تکفیری در منطقه مثل داعش نداشتیم.


وی ادامه داد: حزب بعث عراق هم دست کمی از داعش نداشت و بی رحمانه رزمندگان ایرانی را به شهادت می رساند، کشورمان را بمباران شیمیایی و به مملکتمان تجاوز می کرد و همین نیروهای مردمی و بسیجی بودند که جلویشان ایستادگی کردند.

بازیگر فیلم آژانس شیشه ای خاطر نشان کرد: من در میان مردم به عنوان بازیگر فیلم های دفاع مقدس شناخته شده ام و همیشه به بسیجی بودن خودم افتخار کرده ام و معتقدم با اینکه چندین سال از پایان جنگ گذشته است اما بسیج در جبهه فرهنگی پیشقدم است.

نقی زاده افزود: غربی ها بودجه زیادی را صرف رسانه های خود می کنند تا از نظر فرهنگی روی کشورهای دیگر تاثیرگذار باشند و نیاز است که بسیج در این عرصه با توان بالاتری وارد شود و معتقدم عملکرد بسیج در مقابله با دشمن خیلی قوی نیست و باید همه توانش را صرف ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی،دفاع مقدس،ارزش ها، باورها و اعتقادات انقلاب اسلامی کند.

وی ادامه داد: بسیج در طول انقلاب اسلامی ثابت کرده است که به گرایش های سیاسی کاری نداشته است و تلاش داشته که روحیه بسیجی  ومعرفتی خود را حفظ کند.

گفتنی است اصغر نقي زاده متولد سال 1341 در تهران و داراي مدرك فوق ديپلم بازيگري بوده و با بازی در فیلم" توبه نصوح" به طور حرفه‌ای وارد سینما شده و بعدها توانست در فیلم‌های دیگری چون "آژانس شیشه‌ای"، "خاکستر سبز"، "از کرخه تا راین"،" گاهی به آسمان نگاه کن" و... بازی کند.
بسیج متعلق به هیچ گرایش سیاسی نیست

ارسال نظرات