خبرهای داغ:
منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز یکشنبه یک نظامی رژیم صهیونیستی در نتیجه برخورد موتورسیکلت وی با یک اتوبوس فلسطینی در جنوب شهر نابلس به هلاکت رسید.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۶۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، یک نظامی صهیونیست امروز نزدیک ایست بازرسی حواره واقع در جنوب شهر نابلس به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش، این نظامی صهیونیست که سوار بر یک موتورسیکلت در حال حرکت در جاده شماره 60 نزدیک ایست بازرسی حواره بود با یک اتوبوس فلسطینی برخورد کرد و در نتیجه آن به‌شدت زخمی شده به هلاکت رسید.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک فلسطینی صبح امروز یکشنبه در خیابان نابلس واقع در منطقه باب العامود در قدس اشغالی پس از حمله با چاقو به یکی از نظامیان گارد مرزی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، این نظامی صهیونیست توسط جوان فلسطینی زخمی شد و جوان فلسطینی نیز هدف تیراندازی مستقیم قرار گرفت و به شهادت رسید.

منابع فلسطینی گزارش دادند که این شهید فلسطینی «بسیم صلاح» (38ساله) از اهالی شهر نابلس است.

شاهدان عینی گفتند که ساکنان شهر صدای تیراندازی را شنیده از منزل خود بیرون آمدند و متوجه شدند که این جوان فلسطینی روی زمین افتاده و در حال خونریزی است.

یکی از شاهدان عینی گفت که یک نیروی پلیس رژیم اشغالگر بیش از 7 گلوله به‌سمت این جوان شلیک کرد و یکی از نگهبانان شهرک نشینان نیز 4 گلوله به‌سمت وی تیراندازی کرد که به شهادت وی منجر شد.

از آغاز انتفاضه قدس تا کنون نظامیان صهیونیست 105 فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از 2هزار نفر را زخمی و شمار زیادی از فلسطینیان را بازداشت کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها