خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب شهداء را جهادگران عرصه ایمان دانست و گفت: باب شهادت همچنان برای بندگان خاص خداوندباز است.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۸۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری در مراسم یادواره شهیدنازپرورده بر لزوم هر چه باشکوه تر برگزار شدن یادواره های شهدا تأکید کرد و گفت: شهداء جهادگران عرصه ایمان هستند و جهاد نیز دری از درهای بهشت است که این در تنها به روی بندگان خاص خداوند گشوده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فرصت مبارزه و جهاد برای همه مهیا نیست و تنها کسانی می توانند از راه جهاد به بهشت دست یابند که خود ساخته بوده و اول از همه جهاد اکبر را انجام داده باشند.


صفدری خاطر نشان کرد: شهدای ما، از آن دسته از انسان هایی بودند که دارای روح بلند و دلی بزرگ و در همه حال رضای خداوند را مدنظر خود قرار می دادند و بسیار دیده و شنیده ایم که در زمان 8 سال دفاع مقدس با اسرای عراقی با عطوفت رفتار کرده اند حال آنکه دشمنان اسلام و مسلمین در همه تاریخ بدترین خشونت ها را بر مسلمانان روا داشتند.


حجت الاسلام صفدری اذعان کرد: اسلام به رزمندگان خود متذکر می شود که زمان جنگ با دشمن ، در صورت به اسارت گرفتن دشمنان حق آزار آنان را نخواهند داشت، برای همین است که رزمندگان و شهدای اسلام تا همیشه ماندگار و جاوید هستند.


وی تصریح کرد: چیزی که غرب دوست دارد به نیروهای خود نشان دهد ، خشونت است، غربی ها در پی تربیت و آموزش انسان های بی روح و خشن هستند، اما اسلام همواره به نیروهای خود تأکید دارد که نباید در زمان جنگ با دشمن به زنان و کودکان آسیبی برسانند و اجازه زیاده روی به کسی نمی دهد.

گفتنی است شهید نازپروده در نخستین روزهای شروع جنگ تحمیلی زمانی که نیروهای ارتش متجاوز بعث عراق وارد مناطق غربی استان کرمانشاه از جمله نزدیکی های شهر سرپل ذهاب شده بودند، روز 9 مهر سال 59 بر اثر اصابت گلوله به خیل عظیم شهدا پیوست.



ارسال نظرات