خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این نظر مقام معظم رهبری یک نظر جدی است و دلیل تاکید ایشان این است که احساس خطر کرده اند و همه باید جدی بگیرند و این احساس خطر رهبری را باید پاسخ دهیم. امیدواریم با جدیت همه مسئولین این خطر روشن که دشمن قصد دار با نفوذ بر کشور تسلط پیدا کند راخنثی کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۰۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با اشراف بسیار بالا و اطلاعات گسترده ای که از داخل و خارج دارند و با قدرت دشمن شناسی قوی که در اختیار دارند؛ راجع به نفوذ دشمن از راه های مختلف هشدار می دهند. تاکید ایشان بر این موضوع بدلیل تشخیص ایشان است که دشمنان در صدد هستند که نفوذ پیدا کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری سعی دارند برپایه بصیرت خود نقاب خدعه را از چهره دشمن کنار بزنند و به همگان بفهمانند که نیت دشمان چیست. دشمن نیز با نفوذ سعی دارد دیدگاه ها و طراحی های خود را در کشور رسمی و قانونی و اجرایی کند. این خطر بسیار بزرگی است و همه مسئولین باید به این خطر توجه داشته باشند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نفوذ ممکن است در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و یا حتی نظامی و از طرق مختلف صورت پذیرید؛ لذا هر مسئولی در حیطه مسئولیت خود باید هشدار رهبری را نصب العین قرار دهد و با دقت توجه کند. اگر طرق نفوذ را تشخیص ندهیم که به طور مشخص از کدام راه صورت خواهد پذیرفت آسیب می بینیم اما مقام معظم رهبری با اشرافی که دارند پیش بینی هایی را انجام دادند که بر اساس تجربیات گذشته باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

آیت الله مقتدایی در پایان تاکید کرد: این نظر مقام معظم رهبری یک نظر جدی است و دلیل تاکید ایشان این است که احساس خطر کرده اند و همه باید جدی بگیرند و این احساس خطر رهبری را باید پاسخ دهیم. امیدواریم با جدیت همه مسئولین این خطر روشن که دشمن قصد دارد با نفوذ بر کشور تسلط پیدا کند راخنثی کنیم.

منبع: آدینه تهران
ارسال نظرات
پر بیننده ها