خبرهای داغ:
رئیس مرکز بسیج صدا و سیما تشریح کرد

تشکیل یگان پهباد تصویربرداری در رزمایش الی بیت المقدس 94

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما با اعلام این خبر که در رزمایش الی بیت المقدس 94 برای اولین بار یگان پهباد تصویربرداری تشکیل شد، گفت: به طور مستقیم سیگنال از پهباد به اس ان جی صدا و سیما ارسال شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۰۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود عاطفی رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به ابتکارات این مرکز در پوشش رسانه ای رزمایش با شکوه الی بیت المقدس 94 گفت: برای اولین بار در این رزمایش قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صدا و سیما تشکیل شد. در این قرارگاه اتاق هدایت و هماهنگی عملیات رسانه ای و یگان های عملیات رسانه ای، سازمان یگانی و نیروی انسانی و سازمان امکاناتی متشکل شدند تا بتوانند چتر رسانه ای چابک و پیشرفته ای را در این رزمایش ایجاد کنند.

وی افزود: در رزمایش الی بیت المقدس 94 برای اولین بار از پیشرفته ترین امکانات تصویربرداری و ارسال سیگنال استفاده شد که در رزمایش های مشابه بی سابقه است و این موضوع مورد استقبال فرماندهان نظامی مستقر در میدان قرار گرفت.

عاطفی با اعلام این خبر که در این رزمایش برای اولین بار یگان پهباد تصویربرداری تشکیل شد، گفت: به طور مستقیم سیگنال از پهباد به اس ان جی صدا و سیما ارسال شد.

رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما افزود: در این رزمایش برای اولین بار 40 قاب تصویر منحصر به فرد از مجموع 500 ساعت فیلمی که توسط 45 دوربین ضبط شده بود، استخراج شد که مبنای تصویری رزمایش های بعدی قرار می گیرد.

وی در پایان از حمایت های موثر سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما و معاونین این سازمان تشکر کرد و تاکید کرد چنین همراهی و پشتیبانی مومنانه از برنامه های بسیج در تاریخ صدا و سیما بی نظیر است.

منبع:آدینه تهران

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار