رئیس دیوان محاسبات:

به هیچ وجه اجاز نمی‌دهیم حتی یک ریال از بیت‌المال پایمال شود

دیوان محاسبات کشور از کوچک‌ترین تخلف نیز در دستگاه‌های اجرایی نمی‌گذرد و با تذکرات به موقع در صدد کاهش تخلفات است.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۱۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امین‌حسین رحیمی، رئیس دیوان محاسبات ظهر امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های دیوان محاسبات کشور پولی که بخش خصوصی باید به خزانه دولت واریز کند، واریز شد و دیوان محاسبات کشور در این راستا اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات کشور با جدیت در راستای حق و حقوق ملت و بیت‌المال تلاش می‌کند، گفت: به هیچ وجه اجاز نمی‌دهیم حتی یک ریال از بیت‌المال پایمال شود.

رئیس دیوان محاسبات افزود: دیوان محاسبات کشور نظارت همه‌جانبه‌ای به حساب دستگاه‌های اجرایی در کشور دارد و با تعامل همه جانبه با دستگاه‌های اجرایی درصدد نظارت همه جانبه به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی است.

رحیمی بیان کرد: دیوان محاسبات کشور از کوچک‌ترین تخلف نیز در دستگاه‌های اجرایی نمی‌گذرد و با تذکرات به موقع در صدد کاهش تخلفات است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید با هوشیاری کامل در هزینه اعتبارات خود دقت لازم را داشته باشند.

رئیس دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: دیوان محاسبات کشور در مقابل دستگاه‌های اجرایی قرار نگرقته بلکه با تعامل همه جانبه در راستای شناسایی فسادهای اداری و برخورد با متخلفان تلاش می‌کند.

ارسال نظرات