مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

برای ارتقای کیفیت آموزشی نیازمند همکاری همه‌جانبه هستیم

باید حلقه‌های کیفیت را از جمله اولیاء، دانش آموزان، مشاوران و سایر گروه‌ها در مدرسه شناسایی کرده و از آنها در راستای فرایند یاددهی و یادگیری استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۱۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عصر امروز در گردهمایی معاونان آموزش ابتدایی نواحی و مناطق استان اردبیل اظهار داشت: باید جو حاکم در مدارس ابتدایی را به جو علمی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی تبدیل کنیم که در این راستا نیازمند همکاری همه‌جانبه هستیم.

وی افزود: باید حلقه‌های کیفیت را از جمله اولیاء، دانش آموزان، مشاوران و سایر گروه‌ها در مدرسه شناسایی کرده و از آنها در راستای فرایند یاددهی و یادگیری استفاده کنیم تا بتوانیم به اهداف تعلیمی و تربیتی آموزش و پرورش دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اجرای خوب طرح تدبیر در مدارس مستقل استان بیان کرد: این طرح در راستای کیفیت عملکرد مدارس و همسو با یکی از سیاست‌های کلی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر نهادینه‌سازی برنامه محوری و بهبود مستمر کیفیت فرایندها اجرا می‌شود.

سپهری از معاونان ابتدایی مناطق و نواحی خواست تا با حضور کیفی و موثر در مدارس از نزدیک فعـالیت‌های آموزشی و پرورشی را بر اساس تفاهم نامه پیگیری کنند چرا که این امر می‌تواند نتایج و ثمرات خوب و مناسبی به دنبال داشته و اهداف نظام اموز شو پرورش را محقق سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: جلسات مدیران، شورای آموزگاران و کارگاه‌های آموزشی باید متناسب با انتظارات این دوره فعال شود تا توانمندسازی نیروی انسانی به معنای واقعی اتفاق بی‌افتد.

ارسال نظرات