مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور : دانشگاه جای برگزاری کنسرت و اردوی مختلط نیست .
هرکسی که دلسوز مردم و کشور بوده و احساس مسئولیت کرده و نسبت به پیرامونش دغدغه دارد،بسیجی است در واقع همه ملت ایران جز عده محدودی بسیجی هستند.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۶۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

داوود گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان استان هرمزگان گفت: حضرت امام خمینی (ره) بسیج را بنیان گذاری کردند که مردم در حاکمیت نقش داشته باشند و حکومت مردمی و مردم سالاری دینی این است که خواسته های مردم در چارچوب اسلام ناب قرارگیرد ، فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله التعالی) حاکی از نقش مهمی است که مردم در حاکمیت کشور دارند که حداقل این نقش ، شرکت در انتخابات است .

گودرزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلع التعالی)با بیان اینکه بسیجی بودن یعنی تفکر بسیجی داشتن ، تصریح کرد: هرکسی که دلسوز مردم و کشور بوده و احساس مسئولیت کرده و نسبت به پیرامونش دغدغه دارد،بسیجی است در واقع همه ملت ایران جز عده محدودی بسیجی هستند.

وی افزود: برای بسیجی بودن مانع و مرزی وجود ندارد اما برای انتخاب مسئول بسیج و اعضای شورای مرکزی باید طبق نظم و قائده عمل شود و با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مسئولین بسیج باید گزینش شوند و بهترینها انتخاب شود اما اشخاص با هر سلیقه ای می توانند عضو بسیج باشد بسیج دانشجویی حزب سیاسی و رقیب هیچ جریانی نیست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، با اشاره به اینکه دانشجو باید سیاسی و نه اینکه سیاست زده باشد بیان کرد: دانشجویان بسیجی در خیمه انقلاب جا دارند لذا سیاسی کسی است که اهل تجزیه و تحلیل باشد و هیج حرفی را به راحتی نپذیرد و نه رد کند نسبت به مسائل مهم موضع گرفته و مطالبه گر آرمانهای انقلاب اسلامی باشد و اهل بازی و فریب خوردن نباشد.

گودرزی، با اشاره به مسئله برجام گفت: اینکه گفته شد برجام سند خوبی برای ملت ایران نیست به این دلیل است که طبق بررسی و کارشناسی انجام شده متوجه شدیم که برجام آفتها و ضررهای ملی دارد وگرنه دعوای سیاسی با کسی نداشتیم .

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: تلاش ما این است که برای انقلاب اسلامی و ملت ایران خدمت کرده و روحیه خدمت گذاری و انقلابی گری را تقویت کنیم .

گودرزی با توجه به فرمایشات مقام معظم انقلاب(مدظله العالی) که دانشگاه جای برگزاری کنسرت و اردوی مختلط نیست افزود:در چارچوب انقلاب اسلامی سر اصول و مبانی اصیل بسیج و انقلاب با کسی تعارف نداشته و اجازه هنجار شکنی و فتنه گری در دانشگاه را به کسی نخواهیم داد هرکسی هنجارها و مقدسات را زیر پا بگذارد محکم در برابرش می ایستیم .

وی بیان کرد: انقلاب دگرگونی و تحول از بدیها به خوبی هاست، ۲۲بهمن ۵۷ نقطه پایان انقلاب نیست بلکه نقطه آغاز انقلاب اسلامی است و حرکت آن تدریجی است نه دفعی، انقلاب کردیم تا به اهداف کامل آن برسیم و اولین انقلابی است که وارد دهه چهارم می شود و این تئوری که انقلاب فرزندان خود را می بلعد و به نسل سوم نمی رسد تئوری های روز دنیا بود که آن را باطل کردیم و جوامع غربی در تحلیل انقلاب اسلامی ایران مانده اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، عنوان کرد: استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی، استکبارستیزی و کرامت انسانی اصول اساسی انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به این اصول قیام کردیم ، شهدا، جانبازان و همه هزینه هایی که متحمل شدیم زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است که تمامی این اصول برگرفته از آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) است که در قانون اساسی و در بیانات امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری”(مدظله العالی) نمایان است.

وی با اشاره به قائده نفی سبیل اظهار کرد: خداوند راه سلطه را برای مسلمانان قرار نداده است و به خاطر اینکه ما از اسلام و آمریکا از خوی استکبار ستیزی دست بر نمی دارد و اینکه دست آشتی به سمت ما دراز نشده، عقل و تجربه ملت ایران ثایت کرده که نباید به آمریکا اعتماد کرد، رابطه ما با آمریکا شدنی نیست.

گودرزی با اشاره به کتاب تئوری جنگ آمریکا تصریح کرد: در این کتاب آمریکایی ها گفته اند برای این که ابرقدرت باقی بمانیم مدام باید در حال جنگ باشیم ، اوباما در سخنرانی خود در دانشگاه آمریکن گفت :  اخیرا جنگ برای ما جوابگو نیست با ایران نمی توان جنگید و فشار و تحریم ها اثری در براندازی ایران ندارد با این حال نمی توانیم تحریم ها را ادامه دهیم تنها راه ما با ایران مذاکره است و این اعتراف سنگینی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: ما بسیجی هستیم و احساس وظیفه می کنیم و براساس اصول انقلاب اسلامی حرکت کرده و کار خود را ادامه می دهیم و پرچم لا الله الا الله را در قله های دنیا به اهتزار در می آوریم چون در زمان صلح و در زمان جنگ از توطئه های دشمن در امان نیستیم و نباید از دشمن غافل شد.

وی افزود: بعنوان ما به دنبال این هستیم کشور و جامعه اسلامی از لحاظ مادی و در زمینه های علمی و صنعتی پیشرفت کند و رفاه را برای مردم تامین کند و هم از لحاظ معنوی به قله رسیده و در اوج معنویت و رفاه مادی بتوانیم به مردم خدمت کنیم و نباید بگذاریم دشمن به هدف خود برسد و ما را به یک کشور عقب مانده از لحاظ صنعتی، علمی و اقتصادی تبدیل کند . در حال حاضر جنگ نرم دشمن درعرصه اقتصاد، سیاست و فرهنگی است.

گودرزی بیان کرد: آمریکایی ها در منطقه به دنبال مهار ایران و اسلام، ایجاد امنیت اسرائیل که امنیت دولتهای اروپایی است و تامین نفت و منافع اقتصادی خود می باشد و براساس این سه هدف خواهان حضور دائمی در منطقه و ایران است.

وی گفت: وظیفه ما این است که تلاش کرده و کشور را سمت قله های پیشرفت برسانیم و رهبر انقلاب فرمودند تا مادامی که به قله های پیشرفت نرسیم دشمنی ها ادامه دارد اما با رسیدن به قله های پیشرفت دشمن ناامید می شود پس از اینکه ناامید شد دشمنی را کنار گذاشته و دربرابر ما زانو می زند الان هم اتفاق افتاده و از ابرقدرتی فقط ژست آن باقی مانده است و مسئولین نباید فریب بخورند.

گودرزی اظهار کرد: بد موقعی پای مذاکره رفتیم چون آمریکا در بدترین شرایط خود و در استیصال کامل بود راهی جر مذاکره برایش باقی نمانده بود و سخنرانی و نامه های محرمانه و مکاتباتی که انجام شد سندی برای این واقعیت است و اگر متوجه می شدیم از موضع قدرت در مذاکره شرکت می کردیم و متن بهتری برای توافق نوشته می شد تا انقلاب اسلامی را به سمت پیشرفت سوق دهیم.

وی تصریح کرد: حفظ وضع موجود دفاع از انقلاب نیست دفاع از انقلاب به معنای پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب است لذا کسی که درصدد پاسداری از انقلاب است باید حرکت تدریجی انقلاب را ادامه داده و این حرکت نباید متوقف شود و پیام انقلاب را به دنیایی که تشنه حرف جدید و خسته از جنگ و خون ریزی هستند را منتقل کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به نامه مقام معظم رهبری(مدظله التعالی) به جوانان اروپا، گفت : باید دشمن را در موضع تدافعی برده و برای اینکه بتوانیم پیش برنده و پیش رونده باشیم ابتدا باید نیروی های انقلاب دارای معرفت، بصیرت، اخلاق درست با مهارت و عقلانیت درست، جسم سالم و قوی باشند که بتوانیم این انقلاب را پیش ببریم.

 

ارسال نظرات