به بهانه سالروز شهادت اولین مسئول روابط عمومی سپاه؛
شهید محمد مهدی ثامنی: ای مردم مسلمان که هویت انسانی خود را باز یافته اید، بدانید دشمنان انسانیّت و حقیقت لحظه ای از توطئه های گوناگون علیه کیان اسلامی ما غافل نیستند و سخن امام را به یاد آورید که می فرماید: آمریکا به این زودی دست از سر ما برنمی دارد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۷۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی دهم آذرماه مصادف است با سالروز شهادت اولین مسئول روابط عمومی سپاه، شهید محمد مهدی ثامنی؛ به همین مناسبت وصیت نامه این شهید عزیز را مرور می کنیم:

ان صلوتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین.
لطف خدا شامل حالم گردید تا در این ماه با عظمت محرم ,ماه شهادت در کنار رزمندگان اسلام علیه نیروهای کفر جهانی جهاد نمایم.
وصیتم را با سپاس بر خدای بزرگ، آن خدایی که همه هستی و توانایی و آگاهی ما از اوست آغازمی نمایم. سپاس بر خدایی که بر ما منت نهاد و رسولان و پیامبران را برای رشد و باروری اندیشه در جهت کرامت و تکامل معنوی انسان فرستاد، سپاس بر خدایی که با الطاف بی کرانش پس از قرن ها و سال ها ظلمت و خفقان ,شب سیاه استبداد را محو و نابود ساخت و انقلاب اسلامی, این موهبت الهی را بر ما ارزانی داشت، سپاس بر خدایی که در سرزمین ایران برای ما رهبری عطا فرمود که به یقین رهبری های پیامبر گونه اش نشانگر دردهای محرومین جهان و فریادهای رسایش کاخ جباران زمین را به وحشت انداخته و برای ما همین بس که او یک مو از کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان ترجیح می دهد.
سپاس بر خدایی که در پیامد این انقلاب عظیم تمام موانع و توطئه ها را با قدرت لایزالش نابود نمود, گرچه تمام قدرت های شرق و غرب و صهیونیسم جنایتکار و نوکران مزدورشان در منطقه در کمین نشسته اند تا به یک باره قامت برافراشته انقلابمان را در راستای حرکت انسان سازش ,نابود گردانند اما دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند که در میهن اسلامی ما جوانانی هستند مؤمن و سلحشور که با میثاق های الهی و با درکی عمیق از رهبری های مومنانه امام بزرگوارشان هر روز در تمام جبهه ها آگاهانه آماده ایثارگری و معامله با خدایشان هستند ,تا در استمرار مبارزات توحیدی تشیع علیه همه تکاثرطلبان و طاغوتیان به جهاد مقدس بپردازند.
در اینجا لازم دانستم به عنوان برادر کوچک شما چند تذکر را یادآوری نمایم:
شما ای امّت حزب الله، ای مستضعفین متعهّد، امام را یاری کنید و به هوش باشید که نه حال و نه در آینده هیچ گاه از خط اسلام که تاکنون به یاری و همّت علما و روحانیّت، این حاملان راستین اسلام فقاهت بدین جا رسیده است جدا نگردید.
اکنون که ایران اسلامی تحت رهبری ولایت فقیه در صحنه های جهانی پیروزی های معنوی و سیاسی بزرگی را کسب نموده و مجاهدت های امّت انقلابی دشمن را مأیوس نموده و توده های مستضعف منطقه علیه زمامداران و نو کران آمریکای جنایتکار به حرکت درآمده اند و به حمدالله با عملکردهای قاطع دادگاه های عدل اسلامی تعداد زیادی از منافقین و مرتدین به سزای اعمال ننگین شان رسیده اند بکوشیم بال حقیقی انقلاب معنوی که خواسته اسلام و امام است در همه زمینه ها در جامعه تحقق دهیم و این میسر نیست، مگر ارزش های طاغوتی از غرب و شرق مادی را در جامعه نفی کنیم و فرهنگ صبر و صلات راهمراه با رشد بینش عقیدتی و سیاسی در جامعه گسترش دهیم.
ای مردم مسلمان که هویت انسانی خود را باز یافته اید، بدانید دشمنان انسانیّت و حقیقت لحظه ای از توطئه های گوناگون علیه کیان اسلامی ما غافل نیستند و سخن امام را به یاد آورید که می فرماید: آمریکا به این زودی دست از سر ما برنمی دارد. باورمان آید که جهاد مکتبی ما علیه امپریالیسم و صهیونیسم و کمونیسم تا عینیّت یافتن آرمان مکتب در سراسر جهان و تا ظهور مصلح جهانی حضرت مهدی (عج) پایانی ندارد.
امید که بر تعهد اسلاممان عمل نماییم که علی علیه السلام می فرماید:امروز روز عمل است وفردای قیامت روز حساب.
خداوندا ؛به ما در شناخت روح قرآن و سنّت پیامبر و ائمه معصومین و رهبر و رهروان راستین ,بصیرت و آگاهی عطا فرما، خداوندا به دولت اسلامی ما عزت و بزرگواری و توفیق خدمت به مستضعفین ایران و جهان و به امام ما آن مظهر تقوی و شجاعت و آن روح آشتی ناپذیر با ظالمان سلامتی و دوام عمر عنایت فرما،
پروردگارا! چه زیباست حماسه ها و ایثار حق پرستان در آوردگاه نبرد، آن جا که مرگ رخ می نماید و عاشقانه مرگ سرخ در هجرت به سوی فلاح و ابدیّت با یکدیگر به رقابت برمی خیزند.
معبودا! من بنده گناهکار تو هستم و از بودنم احساس شرم می کنم چرا که کار مثبتی انجام نداده ام.
خدایا! تو به من و به همه مجاهدین اسلام که در جهت رضای تو صف در صف با قوای شرک و نفاق جهانی به مبارزه برخاسته اند ؛ آن چنان قاطعیت و ایمان راسخ عطا کن تا شاهد نابودی جبهه های کفر و سربلندی اسلام و مسلمین باشیم. بارالها! ای خدای مهربان وصول به بارگاه بی نهایتت هدف اولیای توست، خدایا توفیقی عطا کن مرگم را شهادت و شهادتم را وسیله رسیدن به بارگاهت برایم قرار دهی, گرچه لایق آن نیستم اما آرزویم و انتظارم دیدار برادران ایمانیم است که به دیدارت شتافته اند , شهدای صدر اسلام، شهدای مظلوم و به خون خفته سرزمین اسلامی ایران، شهیدان کردستان، شهیدان غرب و خوزستان، شهیدان هویزه و شهدای هفت تیرماه و هشت شهریور ,یاوران راستین امام. انشاءالله.

انه سمیع الدعاء و قریب مجیب. محمدمهدی ثامنی محرم۱۴۰۲
ارسال نظرات