خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان گفت: در روز تولد بسیج 750 حلقه سازماندهی شده در همایش بزرگ شکوه ایستادگی در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان گرد هم آمدند.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۷۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه شیروان گفت: در روز تولد بسیج 750 حلقه سازماندهی شده در همایش بزرگ شکوه ایستادگی در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان گرد هم آمدند.

وی با اشاره به وجود 1850 حلقه صالحین در پایگاههای بسیج شهرستان شیروان گفت: در هر حلقه صالحین 18 تا 22 نفر حضور دارد و با مدیریت یک نیروی ارشد بسیجی اداره می شوند و دفتر عقیدتی و سیاسی بسیج نیز در زمینه تغذیه فکری، منابع علمی، مذهبی و بصیرت افزایی با اعضای این حلقه ها همکاری دارد.

امیری گفت: حلقه های صالحین امروز جهت بحث و تبادل نظر پیرامون روز بسیج تشکیل شدند و در موضوعات روز و هفته بسیج مباحثه کردند.

فرمانده سپاه شیروان گفت: هدف از ایجاد حلقه‌های تربیتی صالحین تربیت بسیجیان متدین، بصیر، توانمند و تعالی معنوی آنان در عرصه‌های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی در بین اقشار بسیج است.

وی اظهار کرد: دشمنان هر روز به فکر یک نقشه و برنامه تخریب نظام اسلامی و اسلام عزیز هستند و بهترین نیروی مدافع در برابر این خصم، بسیج و نیروی فعال و متفکر بسیج است.

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان نیز با حضور در این همایش و شرکت در تعدادی از حلقه های صالحین بر نقش موثر بسیج در حل مشکلات نظام تاکید کرد و بصیرت و آگاهی را لازمه پیشرفت یک بسیجی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها