خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با بسیج:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اگر دولت رسما از غرب می خواست تا تضمین کتبی برای رفع تحریم ها دهند، اکنون شاهد افزایش زیاده خواهی های دشمن نمی بودیم، گفت: اکنون انتظار داریم تیم مذاکره کننده هسته ای به اظهارات آمانو پاسخ متناسبی بدهد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۹۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص ادعاهای اخیر آمانو درباره پرونده هسته ای ایران گفت: به نظر من این اظهارات دقیقا در همان مسیری است که رهبری انقلاب با توجه به ماهیت دشمن مدت ها پیش بدان اشاره فرموده اند.

وی با تاکید بر اینکه تا هر زمان نسبت به دشمن خوش خیال باشیم و آن ها را گرگ نپنداریم چنین رفتارهایی ادامه پیدا می کند، افزود: در برابر این روحیه دشمن تنها ایستادگی و مقاومت است که جواب می دهد و هر نوع کرنشی آنها را جری تر می سازد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اگر دولت رسما از غرب می خواست تا تضمین کتبی برای رفع تحریم ها دهند، اکنون شاهد افزایش زیاده خواهی های دشمن نمی بودیم، ادامه داد: اکنون انتظار داریم تیم مذاکره کننده هسته ای به اظهارات آمانو پاسخ متناسبی بدهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها