صداوسيماي مرکز زنجان همه سال با فرا رسيدن هفته گراميداشت بسيج برنامه ريزي مناسبي را براي شناساندن خدمات اين نهاد انقلابي و مردمي انجام مي دهد.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۰۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صداوسيماي مرکز زنجان همه سال با فرا رسيدن هفته گراميداشت بسيج برنامه ريزي مناسبي را براي شناساندن خدمات اين نهاد انقلابي و مردمي انجام مي دهد و امسال نيز برنامه هاي متنوعي را براي اين منظور توليد، تأمين وپخش نموده است .

عشق مدرسه سی، یک آسمان ستاره ، مدرسه عشق، شریعت یولی، بخش نمایش، ساعت به وقت جوانی، سلام زنجان، به رنگ نوجوانی، کندیمیز، آوا و نوا، یاشایش، برنامه های تامینی عناوين برنامه هايي بودند که در صداي اين مرکز به مدت1740 دقیقه به تبيين اين شجره طيبه و اهداف و خدمات آن پرداخت .

معاون سیمای مرکز زنجان هم با تهیه و پخش بیش از 1320دقیقه برنامه در قالب برنامه هایی چون ویژه برنامه بسیج، مثل باران،آلاچیق، عطر آدینه، نسل جوان و برنامه های تامینی برنامه های این هفته را پوشش داد .

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز در بطن شبکه استاني سيما و صدا، با تهیه و پخش بیش از240 دقیقه گزارش های رادیویی و تلویزیونی ، اخبار و گزارش های ارسالی به تهران در قالب خبر مکتوب و برنامه های تولیدی رادیویی و تلویزیونی ، تهیه و پخش خبرهای استانی در قالب خبر رادیویی و تلویزیونی، گفتگوی زنده خبری رادیویی و تلویزیونی و تولید و پخش تفسیر رادیویی و تلویزیونی اخبار و اطلاعات این هفته را به سمع مخاطبین رسانه استاني رساند.

ارسال نظرات