خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان تاکید کرد:
رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان گفت: منویات مقام مظعم رهبری در جمع دانشجویان که به موضوعاتی چون بصیرت افزایی، نفوذ، استکبارستیزی وجنگ نرم اشاره داشته باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۳۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد برزعلی صبح امروز در جلسه هم‎اندیشی و تشکل‎های دانشجویی دانشگاه‎های استان گلستان که به همت دانشگاه‎علمی کاربردی استان گلستان برگزار شدبا اشاره به روز دانشجو و 16 آذر ماه گفت: امروز مقام مظعم رهبری تاکید دارند که دانشجویان باید به دنبال حفظ آرمان‎های انقلاب اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه امروز باید منویات مقام مظعم رهبری به خصوص در دیدار با دانشجویان و مسئولان دانشگاهی مورد توجه قرار بگیرد، افزود: توجه به بصیرت افزایی، نفوذ، استکبارستیزی وجنگ نرم دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی موضوعاتی است که مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانشگاهیان مطرح کردند.

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستانبه موفقیت و کسب رتبه نخست جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان اشاره کرد و ابراز داشت: دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان در حوزه فرهنگی و مذهبی گسترش کمی و کیفی خوبی داشته است.

برزعلی با بیان اینکه دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان توانست در امسال برای نخستین بار در طول تاریخ تاسیس خود حائز رتبه نخست جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‎های علمی‎کاربردری در کشور شود، ابراز داشت: با توجه به منویات مقام مظعم رهبری قشر دانشگاهی و تشکل‎های اسلامی بار سنگینی را در راستای بصیرت افزایی ایمان ، تقوا و عمق بخشی به دوش می‎کشند.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها