به همت حوزه علمیه الزهرا(س) طرح مشکوه برای مربیان پرورشی مدارس شهرستان بافق اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۳۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: مریم تفکری مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) در رابط با این طرح گفت: این طرح که هم اکنون با حضور 40 نفر از مربیان پرورشی مدارس شهرستان در محل حوزه علمیه الزهرا(س) در حال برگزار می باشد به منظور ارتقاء سطح بینش علمی و عملی مربیان پرورشی در امر تربیت دانش آموزان و همچنین آشنایی آنها با احکام فقهی و عقاید می باشد که در همین راستا تربیت دانش آموزان با همکاری مبلغین حوزوی و مربیان پرورشی از جمله اهداف این طرح می باشد.

تفکری در ادامه اظهار کرد: از جمله مباحث مطرح شده در این طرح احکام ویژه بانوان است که توسط فاطمه دهقانزاده یکی از مدرسان حوزه در حال اجرا است.

 وی افزود: بیان ضرورت آگاه سازی خود و دانش آموزان به مباحث اعتقادی از دیگر موضوعاتی است که توسط زهرا زارعی انجام می شود.

مدیر حوزه خواهران شهرستان بافق در رابطه با هدف اجرای این طرح گفت: دشمن با جنگ نرم خود در حال پیشروی است بنابراین باید با خلع سلاح دشمن از طریق بالابردن آگاهی دینی دانش آموزان و مربیان گامی مؤثر در راستای شناسایی بهتر دین و رفع شبهات آنها برداریم.

تفکری عنوان کرد: بیان شبهات اثبات وجود خدا از طریق برهان های صدیقین، علت و معلول و امکان و وجوب، حادث و محدوث از دیگر موضوعات قابل طرح در این دوره می باشد. همچنین بیان شبهات حجاب به صورت پرسش و پاسخ در قالب طرح سؤالاتی از قبیل اینکه آیا حجاب محدودیت است یا مصونیت ؟رنگ مشکی کراهت دارد یا نه ؟ آیا حجاب موجب افسردگی می شود؟ و ... از جمله مباحثی است که به صورت مبسوط در این طرح به آن پرداخته می شود.

تفکری در حاشیه این دوره گفت: این دوره به صورت ضمن خدمت برای مربیان پرورشی کل مدارس شهرستان در حال اجرا می باشد.

 

ارسال نظرات