حمایت از اسلام و انقلاب و خط رهبری از اهم وظایفمان است. بدون لحظه ای تردید و کاستی در این مورد. ادامه جنگ و ایستادگی تا پیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی و استقرار پرچم اسلام در سراسر دنیا خودسازی و تزکیه نفس و جهاد اکبر یعنی مبارزه با خواهشهای نفسانی و شیطان درونی انسان امر به معروف و نهی از منکر و ساختن جامعه اسلامی به طریقه صحیح.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۶۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان به نام خدا و به یاد خدا و برای خدا و به یاد شهیدان مظلوم و شهدای گمنام مملکت اسلامیمان. و شما مومنان مانند آنان نباشید که به کلی خدا را فراموش کردند. خدا هم نفوس آنها را از یادشان برد و آنان بدکاران عالمند.

پس عاقبت شیطان و آدمی که به امر او کافر شد اینست که هر دو در آتش دوزخ مخلند و آن دوزخ کیفر ستمکاران عالم است.

الا ای اهل ایمان خدا ترس شوید و هر نفسی بنگرد که تا چهعملی برای فردای قیامت خودش می فرستد و از خدا بترسید که او بهمه (نیک و بد کردارتان) بخوبی آگاه است. آیا مردم چنین پنداشته اند که بصرف اینکه گفتند ما بخدا ایمان آورده ایم رهاشان کنند و بر این دعوا امتحانشان نکنند؟

هر کس که به لقا ما امیدوار و مشتاق است( بداند که) هنگام اجل و وعده خدا معین و البته فرا رسد و خدا (بگفتار و کردار خلق)شنوا و داناست.

و هرکه (در راه ایمان) جهاد و کوشش کرد بسود خود کند که خدا از (اطلاعات و عبادت خلق) و عالمیان بی نیاز است.

و کافران منکر قیامت گفتند که هرگز ساعت قیامتی بر ما نمی آید. ای رسول به آنها بگو بخدای من قسم که البته می آید و او بر غیب جهان آگاه است.

چنین است( که کافران) پنداشتند قسم بر روز قیامت قسم به نفس حسرت و ندامت( یعنی نفسی که انسان که در قیامت بر تقصیر و گناه بسیار ملامت کند) آیا آدمی میپندارد که ما دیگر استخانهای او را باز جمع نمی کنیم؟ و بحشر زنده نمی گردانیم؟ آیا آدمی می پندارد که سر انگشتان او را هم درست گردانیم.

با سلام و عرض احترام و ارادت خدمت یک یک عزیزانم و با عرض پوزش از اینکه نتوانستم بدرستی در خدمت پدر و مادر و خانواده ام باشم از اینکه نتوانستم خدمات پدر و مادر عزیزم را جبران کنم هر چند آنها نزد پروردگار اجر و ارزشی مجزا دارند و به سادگی هم نمی توان آن را به زبان آورد و آن هم شرط صبر و استقامت و ایمان به خدا تا هر موقع که اجل مهلت زنده بودنم می دهد.

حمایت از اسلام و انقلاب و خط رهبری از اهم وظایفمان است. بدون لحظه ای تردید و کاستی در این مورد. ادامه جنگ و ایستادگی تا پیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی و استقرار پرچم اسلام در سراسر دنیا خودسازی و تزکیه نفس و جهاد اکبر یعنی مبارزه با خواهشهای نفسانی و شیطان درونی انسان امر به معروف و نهی از منکر و ساختن جامعه اسلامی به طریقه صحیح.

خدا را، خدا را در همه لحظات زندگی و در همه کارها مدنظر داشته باشیم و بدانیم همیشه در محضر خدا هستیم و همه عالم از نظر خداوند مخفی نیست.

راستی که به وقت کار و تلاش سازندگی و دفاع از ناموس و شرف دین مان و پاسداری از انقلاب و حریم دستورات و احکام الهی هرگونه بی تفاوتی و آسایش زندگی و به امورات معمول زندگی مشغول بودن جایز نیست. خدایا امت اسلامی ایران و همه ما را در دفاع از حق و حراست از میهن اسلامی و پاسداری از قرآن و اوامر الهی ثابت قدم و استوار گردان و پیروزی عاجل عنایت بفرما.

پدر و مادر عزیزم چنانچه خداوند مرا لایق کشته شدن در راهش دید و این سعادت عظیمی نصیبمان شد، کوچکترین ضعف و ناراحتی به خود راه ندهید و شکرگزار خدا باشید که چنین نعمتی را بما ارزانی نمود. هیچ گونه توقعی از انقلاب و مسئولین نداشته باشید و مبادا که به بنیاد شهید به هر عنوانی مراجعه نمایید.

تقوا، تقوای خدا پیشه کنید و خدا ترس باشید و به واجبات اهمیت داده و از محرمات بپرهیزید. پیروی از حق کنید و حق را گویید گرچه به ضررتان باشد در کارهایتان صداقت داشته و نیتهای خود را برای خدا خالص کنید و یقین داشته باشید که مرگبالاخره بسراغ همه می آید و همگی میمیریم و به سرای باقی و آخرت می رویم بنابراین همیشه به فکر مردن باشیم و از خود بپرسیم که توشه ای پیش برای خود فرستاده ایم یا نه؟

ان شا الله که بر همگی توفیق زیارت کربلا نصیب گردد و همراه امام بزرگوار ان شا الله نماز جماعت را در صحن و سرای آقا ابا عبد الله به ما امامت رهبرمان بخوانیم و در آخر از همه خویشان و دوستان و آشنایان بار دیگر طلب حلالیت کرده و امیدوارم خداوند همه ما را مورد رحمت واسعه اش قرار داده و گناهان ما را ببخشد.

ارسال نظرات