اجلاسیه بسیج کارمندان مازندران در محمودآباد برگزار می‌شود

مسئول بسیج کارمندان مازندران از برگزاری اجلاسیه بسیج کارمندان استان با حضور رئیس، نائب رئیس و نیز دبیر اقشار بسیج کارمندی در شهرستان محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۱۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری  از برگزاری اجلاسیه مجمع بسیج کارمندان مازندران در آذرماه 94 در شهرستان محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: در این اجلاسیه روسای بسیج شهرهای استان حضور پیدا می‌کنند تا در ارتباط با اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در ادارات و دریافت راهکار مناسب برای فرهنگ‌سازی مناسب برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نیز اجرای تدابیر رهبر انقلاب اسلامی در سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن ادارات و پیشبرد اهداف بسیج بحث و بررسی شود.

وی افزود: در کنار برگزاری این اجلاسیه برگزاری دو کارگاه مناسب نیز در برنامه کاری قرار دارد و در این کارگاه آموزشی نیز تلاش شد از ظرفیت اساتید بسیجی و افراد اهل فن در این حوزه نیز استفاده شود.

مسئول بسیج کارمندان مازندران یکی از ماموریت بسیج کارمندی را فرهنگ‌سازی برای اسلامی شدن ادارات عنوان کرد و افزود: یکی از مباحثی که در این اجلاسیه مورد توجه است، طرح تکریم ارباب رجوع بوده که این روزها این امر مغفول مانده در ادارات استان است.

نوری با بیان اینکه در مجمع اقشار بسیج کارمندی به صورت ماهانه فرایند اسلامی شدن ادارات بررسی می‌شود، یادآور شد: یکی از دلائل اصل کم‌رنگ شدن تکریم به ارباب رجوع فاصله گرفتن از شعائر دینی در سطح برخی ارگان‌هاست که نیاز است این موضوع با استفاده از ظرفیت کارمندان بسیجی تقویت شود.

وی هدف از برگزاری اجلاسیه مجمع بسیج کارمندی مازندران را جلب مشارکت گسترده صاحب‌نظران و اندیشمندان و فعالان در سطح ارگان‌های دولتی عنوان کرد و گفت: در این اجلاسیه تلاش داریم که فرصت‌ها و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گیرد و راهکار مناسبی برای رفع برخی از مشکلاتی که در سطح ارگان‌ها وجود دارد ارائه شود.

مسئول بسیج کارمندان استان در ادامه راهبرد بسیج کارمندی در سطح ارگان‌ها را استفاده گسترده از ظرفیت‌ها، پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در ادارات، ارتقای فرهنگ کار تشکیلاتی، کمک به کارآمدسازی ادارات عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت شش کارگروه مختلف در سطح بسیج کارمندی مازندران بیان کرد: کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، علمی و پژوهشی، بصیرتی و کارگروه زن و خانواده در راستای دو راهبرد اصلی خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع و عدالت محوری در ادارات هستند.

نوری در پایان گفت: مهم‌ترین بحث کلان بسیج کارمندی اجرای منویات رهبر انقلاب اسلامی در راستای اسلامی شدن ادارات است که این موضوع به صورت جدی در سطح استان در حوزه بسیج کارمندی پیگیری می‌شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار