مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر در شهرکرد

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم سوگواری دهه آخر صفر در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۲۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی، با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر از 11 الی 20 آذرماه همراه با نماز مغرب و عشا به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد برگزار می شود.

وی، افزود: در این مراسم معنوی و روحانی که از شب اربعین حسینی (چهارشنبه مورخ 11/9/ 94 آغاز و تا 20/9/94)شب شهادت حضرت امام رضا علیه السلام ادامه خواهد داشت، یکی از اساتید حوزه به ایراد سخن می پردازد.

توسلی، ادامه داد:‌ همچنین قاریان قرآن مجید و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نیز در این مراسم معنوی به تلاوت آیات کلام حق قرآن مجید، نوحه خوانی، سینه زنی و مداحی خواهند پرداخت.

به گزارش بسیج، مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر در مسجد جامع شهرکرد نیز همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود.

لازم به ذکر است: مراسم سینه زنی، زنجیر زنی و دسته روی نیز همزمان با اربعین حسینی و نیز سالروز رحلت جانسوز پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم، شهادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی و شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام علی بن موسی الرضا علیهم السلام از مسجدجامع به بطرف امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها برگزار می شود.

ارسال نظرات