آسفالت این جاده 27 کیلومتری به همت پیگیری مسئولین شهرستان خلخال به اتمام رسید.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۲۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، یکی از راه های ارتباطی شهرستان خلخال و اولین راه اصلی اهالی خلخال به مرکز استان راه خلخال به فیروز آباد است که 27 کیلومتر طول دارد و آسفالت این راه به همت پیگیری مسئولین شهرستان خلخال بعد از مدت ها بالاخره به پایان کار خود رسید و  اسفالت این محور به اتمام رسید.

البته با زحمات اداره کل راه شهرسازی استان گاردریل ها در نقاط حادثه خیر نصب شده و خط کشی لازم با استاندارد های لازم راه اصلی انجام شده و تنها چیزی که برای تردد ایمن اینجا باقی مانده نصب تابلو های مواصلاتی است..

امروز در بازدید نماینده مردم خلخال وکوثر درمجلس در خصوص پیگیر این موضوع بودیم که جلیل جعفری بنه خلخال نماینده خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی قول مساعد پیگیری از طریق وزارت خانه را دادند.

جعفری اظهار داشت: این جاده اولین جاده اصلی خلخال برای اتصال به مرکز استان و مرکز کشور از طریق اتوبان اردبیل سرچم زنجان و آزاد راه تبریز زنجان تهران است.

وی گفت: دیگر مردم خلخال دغدغه ای برای نداشتن راه ندارند واکنون فقط باید با جذب سرمایه گذاران چرخ تولید وتوسعه در شهرستان را به حرکت درآورد.

به جهت حصول اطمینان طبق تماس تلفنی با مهندس محبوب حیدری معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز این مطلب را پیگیری کردیم که ایشان نیز مشکل اعتباری حل تابلو های راهنمایی را عنوان کردند و اظهار داشتند : که در جلسه ای که فردا در تهران در وزارت راه برگزار خواهد شد به همراه حاضرین در این جلسه پیگیر اعتبارت برای حل مشکل تابلو های خلخال فیروز خواهیم بود.

ارسال نظرات