واکنش حکیمی به ادعای نسبت رأس امور و ریاست هاشمی در گفتگو با بسیج:

منافع نظام جایگاهی در نگاه خاندان رفسنجانی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: خانواده آقای هاشمی، منافع نظام را مدنظر قرار نمی دهند و معیارشان منافع گروهی و حزبی و شخصی است.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۲۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
عطاء الله حکیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر محسن هاشمی مبنی براینکه در زمان ریاست حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در کرسی مجلس، احساس می‌شد که مجلس در رأس امور است، اظهار داشت: نگاه آقای هاشمی و خانواده وی به نظام و سیاست از جنبه اتصال قدرت و ثروت با سیاست است.

نماینده مردم رودبار ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست مجلس و همینطور در زمان ریاست جمهوری این تفکر را داشت و هنوز نیز دنبال می کند تا مسائل سیاسی و اقتصادی را به هم گره بزند؛ البته خانواده وی نیز به دنبال همین موضوع این هستند.
 
حکیمی در توضیح بیشتر افزود: این خانواده، منافع نظام را مدنظر قرار نمی دهند و منافع گروهی و حزبی و شخصی برایشان معیار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: لذا این اظهارنظر، هیچ کاربردی در جامعه کنونی ندارد و این خانواده برای مردم  شناخته شده اند و به همه مسائل از دیدگاه قدرت شخصی خود نگاه می کنند.
ارسال نظرات