مریم ملکی گلندوز دانشجوی ترم آخر رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور خلخال در دومین جشنواره سراسری شعر دانشجویی قبله تا کربلا در شیراز درخشید.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۳۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مریم ملکی گلندوز، دانشجوی ترم آخر رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور خلخال در دومین جشنواره سراسری شعر دانشجویی قبله تا کربلا در شیراز درخشید .

این جشنواره که به مدت دو روز در شهر شیراز با مشارکت 20 استان و رقابت 525 اثر از سراسر ایران اسلامی برگزار شد مقام سوم کشوری از آن دانشجوی خلخالی شد.

این جشنواره که با مشارکت دانشگاه شهید باهنر شیراز دومین دانشگاه بزرگ ایران و سازمان صدا و سیمای استان فارس برگزار گردید رقابت کننده از استان های کشور در قالب های مختلف شعری به رقابت پرداختند.

لازم به ذکر است هر سه برگزیده دیگر این جشنواره (دو نفر برگزیده های اول و دوم و یک نفر شایسته تقدیر) از استان فارس بودند و تنها برگزیده کشوری در این این جشنواره خارج از استان فارس از استان اردبیل از شهرستان خلخال بود که برای خلخال و دانشگاه پیام نور شهرستان خلخال افتخار آفرید.

گفتنی است این شاعر جوان استانمان در سه دوره در جشنواره ها و مسابقات مختلف کشوری که در استان های مختلفی چون مشهد، قم، ارومیه برگزار گردیده به عنوان دکلمه خوان برتر را کسب کرده است.

به گزارش ازناو ، این دانشجوی برتر افتخاراتی دیگری در کارنامه خود دارد و برگزیده جشنواره های عرصه شعر و نویسندگی شده است و علاوه برآن دو مرتبه به عنوان دانشجوی فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور خلخال نیز معرفی شده است.

در کنار تحصیل این دانشجو فعالیت های هنری را ادامه داده و در حال حاضر به غیر از شاعری و نویسندگی به اجرای تئاتر و گویندگی نیر مشغول است.

ارسال نظرات