خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد؛

برقراری امنیت در زائرسراها و مسیر حرکت زوار اربعین

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت کامل در زائرسراها و مسیر حرکت زوار برقرار است، گفت: پذیرایی از زوار اربعین حسینی در استان کرمانشاه انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۵۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از فارس، سردار بهمن ریحانی امروز اظهار کرد: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین تشکیل شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پذیرایی از زوار اربعین حسینی در استان کرمانشاه با همکاری مردم و مسئولان انجام می‌گیرد، افزود: برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام گرفته است.

وی از فراهم شدن شرایط و امکانات لازم در زائرسراهای راهیان‌نور استان کرمانشاه برای اسکان زوار خبر داد و بیان داشت: پایگاه‌های صلواتی برای ارائه خدمت به زائران کربلای‌معلی در این اماکن دایر است.

ریحانی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در زائرسراها و مسیر حرکت زوار برقرار است، تصریح کرد: خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی ارائه می‌شود.

این فرمانده ارشد نظامی مراسم اربعین حسینی را یک حرکت عظیم و بی‌نظیر در جهان توصیف کرد و گفت: قطعا با روحیه بسیجی اقدامات بسیاری انجام گرفته و مدیریت خدمت‌رسانی به زوار نیاز به ساماندهی، برنامه‌ریزی و روحیه بسیجی دارد.

وی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل و جابه‌جایی زوار از دستگاه‌های اتوبوس استفاده می‌کنیم، متذکر شد:‌ آماده ارائه خدمت به زوار هستیم و در صورت نیاز از امکانات و ظرفیت‌های بیشتری استفاده می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار