خبرهای داغ:
هشدار دانشجویان دختر دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد:
جمعی از خواهران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حوادث پیش آمده در دانشگاه آزاد یاسوج و هتک حرمت یک دانشجوی دختر واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۵۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از خواهران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویر احمد نسبت به حوادث پیش آمده در دانشگاه یاسوج و هتک حرمت یک دانشجوی دختر واکنش نشان دادند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

با یادداشت جناب قاسم یزدانی بالاخره دم خروس پیدا شد، سایت بی‌بی‌سی هم یادداشت زده که ((برخورد با فعال حقوق بشر در دانشگاه آزادیاسوج))، جسارت آقای یزدانی در آشکارسازی نیت خود و مخرج مشترک یادداشت‌شان با سایت بی‌بی‌سی قابل تحسین، تبریک و تأمل و غیرقابل تحمل است.

اما چند نکته:

با یاددشت برادر یزدانی بالاخره نیازی به قسم خوردن و اینکه این تشکل‌ها دانشجویی هستند نیست، چراکه بالاخره دم خروس بدجوری پیداشده و مشخص شده که چه جریانات خطرناک و خطرسازی پشت سر این دعوت‌ها و سخنرانی‌هاست. اگر چشم تیزبین امنیتی در استان و حتی کشور هست، که انشاءالله هست،  حدیث مفصل بخوانند از این مجمل … در آستانه انتخابات …

خانم فتنه‌گر و فعال حقوق بشری  که بی‌بی‌سی  بهتر می‌شناسد و زودتر از رئیس دانشگاه و دفتر نهاد و شورای … تأییدش کرده‌اند، همان‌هایی به او بی احترامی کردند که تعمدا دعوتش کردند، چراکه بدیهی بود جای چنین افرادی برای سخنرانی در دانشگاه نبود و لغو سخنرانی ایشان در 4 دانشگاه کشور سندی بر این ادعا است و دانشجویان فقط اعتراض کردند که حق طبیعی‌شان بود.

همانگونه که آقای یزدانی گفته‌اند زن در دیار ما از احترام خاصی حتی برای راهزنان برخوردار بوده و هست و توهین و بی‌حرمتی به زنان و دختران خط قرمز و غیرت ایلات نسبت به زن و دختر  بالاترین نوع غیرت بوده و هست.

اما در قضیه جلسه دانشگاه کسی که مدعی تأسیس انجمن فرهنگ و سیاست است، با کدام فرهنگ و سیاست بی شرمانه به یک دختر دانشجو از همین ایل و تبار (البته فرقی نمی‌کند) بی شرمانه‌ترین الفاظ رکیکی را که شرم از گفتن داریم به کار می‌برد و بی‌رحمانه به صورت دختر مردم سیلی می‌زند و همراه دوستانش او را با لگد با به باد کتک می‌گیرند و بعد برای فرار به جلو تقسیم کار می‌کنند، یکی به اورژانس می‌رود و دیگری برای تجمع جلوی استانداری

مگر یک خانم چند مرد را می‌تواند روانه بیمارستان کند، آیا می‌دانید آن چاقوی مدرنی که از آن نام می‌برید، النگوی به غارت رفته دختر دانشجوی همین دیار است که با دستان بی شرم قربانیان سیاسی‌تان هنگام کتک زدن  به یغما رفته است.

شعبان بی‌مخ‌های وحشت آنهایی هستند که مدت 20روز است یک دختر دانشجو را در دانشگاه تهدید به …. می‌نمایند و گوش شنوایی در دانشگاه نیست و او به احترام چادرش خویشتن‌داری می‌کند و حتی به برادرش نمی‌گوید و آنهایی هستند که یک دانشجوی بسیجی را در بلوار شهر به جرم بسیجی بودن و به احتمال اینکه در لغو سخنرانی یک فتنه‌گر شریک بوده به بادکتک می‌گیرند و تهدیدش می‌کنند که ….

حال با مسئولین دانشگاه چه رئیس، چه حراست و چه دفتر نهاد حرفی نداریم، با فرمانداری که باید مأمن امنیت و آرامش باشد و حضورا برای یک سخنرانی مسئله‌دار وارد دانشگاه می‌شود و خواهان برگزاری است و در بیانیه خود عذربدتر از گناه می‌آورد، حرفی نداریم.

حرف حساب ما با شورای تأمین استان و تک‌تک اعضای آن خصوصاً اعضای قضایی و امنیتی است که:

الف: یک بار که شده پای صحبت دانشجویانی که به جرم دفاع از ارزش‌ها به هزاران عنوان و اتهام به سخره گرفته می‌شوند و مورد بی‌مهری واقع شده‌اند و هر روز با یه جور اتهام مواجهه‌اند بنشینید ولو عمل نکنید.

ب: در دانشگاه آزاد امنیت وجود ندارد. اگر گوش شنوایی هست به صراحت و جدیت اعلام می‌کنیم که اگر با مسببین و مجریان و مقصران دعوت از فرد معلوم‌الحال و یادداشت سراسر توهین آقای یزدانی در سایت کبنا و خصوصاً اگر با ضاربان دختر دانشجو که بی‌شرمانه حریم دانشگاه را دریدند و حرمت دختر را شکستند، برخورد بازدارنده‌ای نشود، کلاس‌های دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد را به تعطیلی می‌کشانیم و دسته‌جمعی از تحصیل در دانشگاه‌های استان انصراف خواهیم داد، چرا که امنیتی نداریم.

تعدادی از خواهران بسیجی و عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها