مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تدارک برگزاری مسابقه و همایشی با عنوان حماسه حسینی (ع) در این استان خبر داد و گفت: به برگزیدگان نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا می‎شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۸۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲




به گزارش ،خبرگزاری بسیج مازندران، احد جاودانی صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا که با حضور کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نمازخانه این اداره برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل یک اسلام‌شناس حقیقی بودند که اسلام را به‌خوبی معرفی کرده و در این زمینه علاوه بر اینکه خود یک مبلغ بزرگ دینی بودند، آثار دینی فاخر را تأیید و توصیه کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) تمام آثار شهید مطهری را که برگرفته از دین اسلام بوده را نیز تأیید و خواندن کتاب حماسه حسینی (ع) را به همگان توصیه کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه همایش و مسابقه‌ای با عنوان حماسه حسینی (ع) را تدارک می‎دهیم و به برگزیدگان نیز جوایز ارزنده‌ای مانند کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی اهدا می‎شود، تصریح کرد: ما باید بخش‌های مختلف و ابعاد گوناگون حماسه امام حسین (ع) را به‌نحو شایسته به تمامی نقاط عالم منعکس کنیم، زیرا این قیام الهی الگویی بزرگ برای انسانیت است.

جاودانی در پایان بر لزوم تبیین نهضت عاشورا برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: این اداره‌کل از فعالیت‌های اعتقادی در گسترش فرهنگ حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ غنی قرآن و عترت از هیچ تلاشی فروگذار نیست.



 
ارسال نظرات
پر بیننده ها