مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به صدور ویزای 24000 مازندرانی، گفت: ورود به خاک عراق بدون دریافت ویزا امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۹۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴





حبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: تاکنون ویزا برای 31 هزار زائر صادر شده که از این تعداد 24 هزار تن مازندرانی و 7 هزار تن گلستانی هستند.

وی با بیان اینکه امنیت کامل سفر زائران اربعین حسینی (ع) برقرار است، افزود: برخی افراد در حال رفت و برخی نیز در حال بازگشت از این سفر معنوی هستند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به شایعاتی مبنی بر اینکه برخی بدون ویزا سفر کردند، بیان کرد: ورود به خاک عراق بدون دریافت ویزا امکان‌پذیر نیست.

این مسئول اضافه کرد: افرادی که تاکنون موفق به دریافت ویزا نشدند می‌توانند در مرز مراجعه کرده و ویزای خود را دریافت کنند.

ساداتی با تأکید بر حفظ هوشیاری زائران در این سفر، خاطرنشان کرد: زائران برای بازگشت مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی به استقرار پنج موکب مازندران در عراق اشاره کرد و یادآور شد: سامانه سماح تا اطلاع ثانوی باز است و افراد می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سه تن از جان‌باختگان فاجعه منا همچنان مفقود هستند، گفت: پیگیری‌های لازم در این زمینه ادامه دارد و به محض دریافت اطلاعات در سریع‌ترین زمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها