رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی ان گفت: بی‌توجهی و تعلل شورای اقتصاد به مهم‌ترین شاهرگ حیاتی چرخه تامین و توزیع سوخت کشور ضربه وارد کرده چرا که اکثر جایگاه ها به دلیل افزایش نیافتن کارمزدها توانایی ارائه خدمات را ندارند.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۱۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به گزارش بسیج، اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی ان جی با اشاره به موضوع افزایش کارمزد جایگاهداران اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار بود بعد از تصویب مجلس موضوع افزایش کارمزد جایگا‌هداران سی ان جی در شورای اقتصاد تایید و به مرحله اجرا در آید اما متاسفانه بعد از گذشت 8 ماه از این موضوع شورای اقتصاد ایراداتی را برمصوبه مجلس وارد کرده است.

وی تصریح کرد: شورای اقتصاد عنوان کرده که قرار نیست در این زمینه اظهار نظر کند این موضوع بیانگر این است که هماهنگی بین مجلس و شورای اقتصاد وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی ان جی افزود: بی‌توجهی و تعلل شورای اقتصاد به مهم‌ترین شاهرگ حیاتی چرخه تامین و توزیع سوخت کشور ضربه وارد کرده چرا که اکثر جایگاه ها توانایی ارائه خدمات ندارند و در برهه ورشکستگی قرار گرفته اند.

دادرس همچنین از تشکیل کنسرسیوم شرکت های مادر تخصصی با همکاری وزارت نفت در صنعت سی ان جی خبر داد و گفت: با تشکیل آن مشارکت بخش خصوصی و عمومی در بحش جایگاه ها افزایش پیدا می کند.

وی با انتقاد از اینکه بعد از 75 سال هنوز جای برند در جایگاه های کشور خالی است گفت: مسئولان کشوری بایستی با تدوین برنامه اصولی فکری به مقوله برند جایگاه در کشور داشته باشند چرا که داشتن برند در کشور عرصه را برای ایجاد رقابت سالم در کشور فراهم می‌کند.

دادرس گفت: هم‌اکنون 15درصد جایگاه های کشور توسط بخش خصوصی و مابقی توسط دولت اداره می‌شود.

دادرس در پایان از برگزاری کنفرانس سی ان جی در کشور در روز 16و17 آذر ماه در مرکز همایش های صداوسیما خبر داد و افزود: این همایش در جهت تعامل بخش خصوصی و با رویکرد معرفی و اعتمادسازی صنعت سی ان جی با سه مولفه اصالت این صنعت، ارتقای کیفیت و کمیت و ایمنی و استاندارد برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات