نماینده مردم یزد و اشکذر:

عده‌‌ای ساده اندیشانه با آمریکا برخورد می کنند/ هدف اصلی نفوذ، نابودی ماهیت جمهوری اسلامی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن در کشور گفت: مهم‌ترین هدفی که دشمن در موضوع نفوذ به دنبال آن است، ازبین بردن اصالت و ماهیت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۲۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با راه دانا؛ با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن در کشور گفت: مهم‌ترین هدفی که دشمن در موضوع نفوذ به دنبال آن است، از بین بردن اصالت و ماهیت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن به دنبال آن است تا یک پوسته‌ای به نام جمهوری اسلامی داشته باشیم که در راستای تامین منافع غرب کار کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: زمینه‌های نفوذ به صورت ترکیبی است و دشمن از مجموعه‌ی بسترها و ابعادی که در این زمینه وجود دارد استفاده خواهد کرد، که مهم‌ترین این بسترها، زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

جوکار خاطرنشان کرد: باتوجه به عدم موفقیت آمریکایی‌ها در لحظات سختی مانند فتنه سال 78، فتنه88 و جنگ تحمیلی، این‌بار بوی تهدیدهای این کشور فرق کرده است و آن‌ها بیشتر به دنبال براندازی و ایجاد تغییر در دراز مدت هستند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص استفاده جناحی از کلمه"نفوذ" گفت: دو دسته هستند که مسئله نفوذ را جدی نمی‌گیرند، دسته اول کسانی هستند که ساده اندیشی می‌کنند و نمی‌توانند این را بپذیرند که دشمنی‌ آمریکایی‌ها تمام نشده است و دوم عده‌ای هستند که بسیار روشن و شفاف مخالف این موضوع هستند و حتی در گذشته هم که بحث تهاجم فرهنگی مطرح بود، این موضوع را قبول نداشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کسانی که می‌گویند برخی از کلمه "نفوذ" استفاده جناحی می‌کنند، همان کسانی هستند که پیش از این در مسائلی مانند تهاجم فرهنگی به سایرین می‌گفتند چنین چیزی وجود ندارد و شما دچار توهم شده‌اید.


ارسال نظرات