مسئول سازمان اردویی بسیج کردستان در گفتگو با بسیج عنوان کرد:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج کردستان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری بیش از 11 هزار دانش‌آموز از یادمان شهرستان مریوان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۳۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
فرهاد غلامی در گفتگو با بسیج گفت:از ابتدای سال تحصیلی جاری بیش از 11 هزار دانش‌آموز در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از یادمان شهدای والفجر 4 و مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان بازدید کردند.

 

وی با اشاره به همکاری و هماهنگی های خوب سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در بحث کاروان راهیان نور بویژه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی عنوان کرد: باید از ظرفیت بالای کاروان های راهیان نور در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن دانش آموزان با حماسه ها و رشادت های رزمندگان اسلامدر هشت سال دفاع مقدس استفاده کرد.

 

غلامی افزود: زائرسرای مریوان با گنجایش 360 تخت به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی کاروان راهیان نور از اقصی نقاط کشور می باشد.

 

وی افزود: از ابتدایی سالجاری تا کنون بیش از80 هزار نفر از استاهای رنجان ، مازندران و کردستان از مناطق عملیاتی والفجر 4 و منطقه عملیاتی خانم شیخان شهرستان مریوان بازدید کردند.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج کردستان اضافه کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ مردم سرافراز ایران اسلامی است و کاروان راهیان نور نقش خوب و ارزشمندی در بازخوانی حماسه های به یادماندنی رزمندگان و انتقال ارزشهای آن دوران به نسل حاضر بر عهده دارند.


ارسال نظرات