خبرهای داغ:
جهانبخش سلطانی:

جشنواره سرزمین نور باعث افزایش کیفی آثار ادبی و هنری دفاع مقدس می شود

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه سال گذشته در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره سرزمین نور حضور داشته و از نزدیک با منتخبین این جشنواره دیدار کرده است، وجود چنین جشنواره هایی را باعث افزایش کیفیت آثار ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۶۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج،جهانبخش سلطانی بازیگر سریال "سرنج” با بیان اینکه برگزاری جشنواره های دفاع مقدس باعث آشنایی هنرمندان این حوزه با آثار یکدیگر می شود، گفت: جشنواره ای همچون جشنواره سرزمین نور که اکثر شرکت کنندگان و هنرمندان آن را زائران راهیان نور تشکیل می دهد یک ویژگی خاص دارد و آن اینکه همه آنها صد در صد اهل دل، اهل قلم و اهل هنر و عاشق حوزه دفاع مقدس هستند و همین جشنواره باعث آشنایی این هنرمندان با آثار یکدیگر می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته توفیق داشتم که در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر شرکت کنم و معتقدم جمع آوری آثار زائران و داوری آن باعث قوت گرفتن استعداد هنرمندان برای تولید آثار بهتر می شود، به طوری که وقتی شرکت کننده ای برای بار نخست در این جشنواره حائز رتبه می شود، سعی می کند در دوره بعد با قوت و اثر بهتری حاضر شود.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر(ع)” ادامه داد: حضور هنرمندان حوزه دفاع مقدس در یک جشنواره باعث می شود که این هنرمندان نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و به طور تخصصی تر وارد حوزه دفاع مقدس شوند.

سلطانی با بیان اینکه راهیان نور یادآور روزهای جهاد و حماسه است، گفت: سال گذشته سفر به شلمچه حس و حال عجیبی به من داد و به یاد از جان گذشتگی ها و مجاهدت های رزمنده در هشت سال دفاع مقدس افتادم و قطعا چنین زیارتگاه ها و مناطقی برای نسل های امروزی یادآور درس شجاعت و از جان گذشتگی است.

وی افزود: راهیان نور در حقیقت حضور عاشقانه در مکتب درس شهیدان است و در این سفر معنوی راویان با توصیف آنچه در این مناطق مقدس گذشته، جوانان و نوجوانان را متأثر ساخته و باور دفاع مقدس را در آنان ریشه‏دار می‏کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه بسیج همیشه میدان دار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بوده است، بسیج را عاملی برای حفظ و وحدت در انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: در تعریف بسیج باید به صحبت های مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده اند بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب، زنده بماند.

وی ادامه ادامه داد:بسیج باید همیشه در میدان کار، محبت، عشق، آگاهی و دانش حضور داشته باشد و با چشمان باز در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کند.

بازیگر سریال "مردان آنجلس” در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم جشنواره ای همچون جشنواره سرزمین نور که از دل بسیج بیرون آمده است و در خدمت زائران راهیان نور است بتواند به مرور زمان آثار فاخری را از دل زائران بیرون بکشد و به کیفیت آثار ادبی و هنری حوزه دفاع مقدس کمک شایانی کند.

منبع: سرزمین نور
ارسال نظرات
پر بیننده ها