مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:

زیارت حرم امام حسین(ع) اجری والا دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه با وجود تهدیدها و ناامنی ها بازهم مردم عاشقانه به کربلا می‌روند،اظهارکرد: زیارت حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) ثواب و اجری والا دارد.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۸۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام و المسلیمن یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در اولین یادواره شهدای کارمندی این شهرستان که در محل سالن همایشات شورای شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، اظهارکرد: خیلی ها آمدند تا از استمرار نهضت سیدالشهدا(علیه السلام) جلوگیری کنند ولی هیچکس نتوانست حقانیت امام حسین(علیه السلام) را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند نام اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را خاموش کند، افزود: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده است شهادت امام حسین(علیه السلام) آنچنان حرارتی در قلوب مومنین ایجاد می‌کنند و هیچکس تا روز قیامت نمی‌تواند این حرارت را خاموش کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا به حرکت 25 میلیون نفر به سوی کربلا اشاره و تصریح کرد: زیارت حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) جهانی شده و سال به سال عشق به سیدالشهدا(علیه السلام) بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام عبادیان با بیان اینکه با وجود تهدیدها و ناامنی ها بازهم مردم عاشقانه به کربلا می‌روند،اظهارکرد: زیارت حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) ثواب و اجری والا دارد.

وی با بیان اینکه ما یک شاخص و یک خواص داریم،افزود: ائمه اطهار(علیه السلام) شاخص هستند.

این کارشناس علوم دینی و مذهبی با اشاره به اینکه نام شهدا ماندگار است و هیچوقت از ذهن انسان ها پاک نمی‌شود، تصریح کرد: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و نباید کاری کنیم که فردای قیامت شرمنده شان شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: در طول تاریخ ثابت شده است هر جا مردم شاخص را بر خواص ترجیح دادند به موفقیت رسیدند و هرجا برعکس عمل کردند خوار و ذلیل شدند.

حجت الاسلام عبادیان به دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب اشاره و گفت: آمدن پوتین از فرودگاه و بدون تشریفات خدمت مقام معظم رهبری و دیدار شان با امام خامنه ای(مدظله العالی) پیام بزرگی دارد.

وی با اشاره به شلیک موشک از سوی ترکیه به هواپیمای روسی، اظهارکرد: عواقب این اقدام ترکیه را خواهیم دید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه به هرکسی اجازه صحبت بر علیه نظام، دستاوردهای نظام و خطوط قرمز را ندهیم، خاطرنشان کرد: ما نباید تحت تاثیر برخی تبلیغات قرار گیریم.

حجت الاسلام عبادیان با اشاره به اینکه شهدا از ما مطالباتی دارند، گفت: همیشه گوش به فرمان ولایت باشیم و همانند گذشته با جان و دل از ارزش های اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم.

گفتنی است، مداحی خلیل خوبکار در سوگ شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و سینه زنی حاضرین پایان بخش این آیین معنوی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار