اولين جلسه هماهنگي و هم انديشي برگزاري مسابقات ورزشي ويژه «كاركنان دولت» ويژه آقايان و بانوان دیروز در سالن جلسات اداره كل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۲۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
با حضور مسئولان و نمايندگان تربيت بدني ادارات كل و دستگاه هاي اجرايي استان و برخي از روساي هيات هاي ورزشي استان به رياست محمدی معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان در سالن جلسات اداره كل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار گرديد.

در اين جلسه عباس محمدی معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان ضمن خير مقدم و تبريك هفته بسيج گفت : برگزاري مسابقات كاركنان دولت را ارتقا سطح سلامت و توجه به اهميت ورزش در حوزه كاركنان دستگاه هاي اداري، شناسايي و انتخاب نمايندگان شايسته استان، جهت اعزام به مسابقات كشوري از اهداف برگزاري اين مسابقات برشمرد و این مسابقات بمناسبت هفته وحدت و با شعار  وحدت، دوستی و.. برگزار خواهدشد.

معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان افزود: مسابقات ورزشي كاركنان دولت در رشته هاي فوتسال، تنيس روي ميز، طناب كشي و دارت براي آقايان و رشته هاي واليبال، شنا، طناب كشي و دارت ويژه بانوان برگزار مي شود.

وی اضافه کرد : شرایط برگزاری مسابقات در هر رشته، رسیدن تعداد تیم ها و ورزشکاران به حد نصاب است که برای مسابقات تیمی،   چهار تیم و برای مسابقات انفرادی نیز شش نفر لازم است.

محمدی گفت: شرکت نیروهای رسمی و پیمانی بلامانع است اما نیروهای قرار دادی و شرکتی باید حداقل دو سال سابقه بیمه تامین اجتماعی داشته باشند ضمن این که کارکنان بازنشسته نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی اظهار داشت:هزینه ورودی برای رشته فوتسال مبلغ 000/ 500/ 3 ریال، تنیس روی میز مبلغ 000/ 000/ 2  ریال ،والیبال مبلغ000/ 500/ 2ریال ، شنا برای هرنفر  000/ 250ریال، طناب کشی مبلغ  000/ 500/ 1ریال و دارت 000/ 000/ 1ریال تعیین شد که شرکت کنندگان می بایست مبلغ فوق را به حساب هیات های مربوط واریز و فیش را به مسئول برگزاری هر رشته ارائه نمایند.

محمدی در پایان افزود: ادارات تا تاریخ 17آذر 94 فرصت دارند مدارک ثبت نام وفیش واریزی را ارائه نمایند

خبرنگار گروه ورزشی: آقارضی
ارسال نظرات