سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

روحیه و تفکر بسیجی هرجا که بوده، ما در آن زمینه پیشرفت کرده ایم

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره ) گفت: روحیه و تفکر بسیجی هرجا که بوده، ما در آن زمینه پیشرفت کرده ایم و نمونه های آن را در علم و تکنولوژی، در مسئله هسته ای، در بخش نظامی و دفاعی و ... مشاهده می کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۴۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
حسینی اظهار کرد: اما بر عکس، هرجا که ما این روحیه را نداشته ایم نه تنها پیشرفت نکرده ایم بلکه دشمن به راحتی در آن بخش نفوذ کرده است.

وی افزود: امروز برخی که دلبسته دنیا هستند، می خواهند با وابستگی به غرب، در اشرافی گری بر ثروت میلیاردی خود بیافزایند و در همین راستا امام و اهداف بلند او را تحریف می کنند و او را سازشکار معرفی می کنند.


وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرو اصلی راه امام را رهبر انقلاب دانست و تصریح کرد: برخی به نام امام و به کام خود فعالیت می کنند، آنها بدانند که اگر امام تحریف شود ما سیلی خواهیم خورد.

حسینی با اشاره به انتشار آثار انقلاب اسلامی در کشور های دیگر، گفت: امروز تفکر انقلاب در جهان پخش شده است و می بینیم که حزب الله لبنان و انصار الله یمن با پیروی از خط امام خمینی (ره) در مقابل استکبار ایستاده اند و دشمن از این پیشروی می ترسد.

وی اظهار کرد: در سال های اول انقلاب با وجود نیروی جوان و کم تجربه، ما کار خود را پیش بردیم، اما امروز با وجود نیروهای زبده و با ایمان، برخی ادعا می کنند که ما چیزی جز قرمه سبزی برای ارائه به جهان نداریم. این روحیه، روحیه ای نبود که امام مد نظر داشت و این تفکر با تفکر بسیج سازگاری ندارد و افرادی که تکیه گاهشان غرب است توسط مردم ترد خواهند شد.
حسینی گفت: برخی می خواهند با هموار کردن کردن موانع پیش روی آمریکا، راه نفوذ را برای آنها باز کنند، آن هم دشمنی که در فکر تغییر در نظام جهوری اسلامی ایران است.

وزیر سابق ارشاد افزود: بد خواهان داخلی و دشمنان خارجی بدانند، مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و در موقع لزوم با حضور در صحنه های مختلف تمام تحلیل های امریکا را به هم زده اند.

 وی تصریح کرد: مردم پای اعتقادات و انقلاب خود ایستاده اند و وظیفه بسیج است که به عنوان طلایه دار عرصه ایثار و شهادت، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، مراقب نفوذ دشمن باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب ما ادامه دارد و ما باید زمینه سازان ظهور باشیم و یادمان باشد هر چه داریم از شهدایی داریم که برای زنده ماندن تفکر بسیج، جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار